פרטי התלונה

תלונות קווים

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
האוטובוס לא מגיע בכלל- קו 139 נושא התלונה:
חזן הדר שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏08 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קו 139 "אמור" לצאת ב 5:50 מקניון הזהב ראשל"צ לכיוון קריית אונו.
במקרה הטוב הוא מגיע באיחור של 10 דק' ובמקרה הרע הוא אינו מגיע כלל.
אני לא מדברת על איחור של חצי שעה, אני מדברת על לעמוד ברחוב ולחכות לאוטובוס שבכלל לא יוצא!
מי שמע על דבר כזה?- זו הטעייה נבזית של הצרכן מפני שאני צריכה לצאת במיוחד מהעבודה ולחכות לו בגשם.
וכל זאת לאחר ששמעתי בחדשות ערוץ 2 שהחברה קיבלה הרבה תלונות ושהם ישתפרו- שטויות במיץ! וזה קרה מס' פעמים.

קווים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה