פרטי התלונה

תלונות קווים

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו מספר 62 (קווים) פ"ת נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היום (9.07.08) בשעה 16:20, חכיתי בתחנה ברחוב רוטשילד (מול בורגר ראנץ'),פ"ת לאוטובוס מספר 62 שמגיע מסגולה לכיוון בית חולים שניידר.באוטובוס קבעתי להיפגש עם אמי כדי לנסוע ביחד הביתה.
לתחנה הגיעו 2 אוטובוסים: קו 16 ואחריו בו זמנית קו 62.הלכתי לכיוון 62, הוא לא פתח את הדלת הקדמית למרות שעצר בתחנה והוריד נוסעים מהדלת האחורית. הנהג ניפנף לי עם אצבעות שהוא לא יפתח לי את הדלת ושאני אלך לקו 16. אני אמרתי לו שיפתח את הדלת כי אני רוצה להיכנס, הוא לא התייחס אלי, הפנה את האוטובוס ויצא מהתחנה. זה כבר לא פעם ראשונה קורה שנהגים מתייחסים בזלזול וחוסר כבוד כלפי נוסעים ולא מתייחסים אליהם בכלל בזמן שצריכים לתת שירות כראוי!
עוגמת נפש סוג הנזק :

קווים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה