פרטי התלונה

תלונות קווים

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו 55 של קווים -גבעתיים נושא התלונה:
מלמן נוני שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏14 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קווים תחבורה צבורית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני גרה בגבעתיים .לוח הזמנים של חברת קווים -במיוחד בבקרים אינו מתחשב בלשון המעטה בציבור המשתמשים בתחבורה הציבורית בקו זה.שעות הבוקר- והכוונה היא לשעות הקריטיות בין שבע לתשע כל בוקר הן סיוט לכל משתמשי הקוו הזה.התחושה הבאמת קשה היא של זילזול מצד הנהלת הקוו.האטובוס לא עומד בלוח הזמנים כך שאם אתה מצפה לו בשבע וחצי בבוקרמוכן בתחנה מסתבר שהוא בכלל הקדיםב- 5 או עשר דקות והאוטובוס הבא מגיע ב שמונה .אז הוא מגיע מלא באנשים דחוסים ונרגנים.ואז מחכה לנו היציאה מגבעתיים שהפכה לפקק עם עיר.,תוך כדי הנסיעה אתה מטה את הראש אחורה וכמובן שאתה מוצא שאחרינו משתרך עוד אוטובוס 55 כמובן .האיחור לעבודה הפך הוא כבר ל עובדה.הבוקר בעבודה מתחיל עם מתח נוראי שנילווים אליו גם איומי מעסיק -איך לא?.
אין לדעת את מערכת השעות של הקו הזה אי אפשר לדעת מתי לצפות לו אין לוז ואין דיין.לא הייתי כותבת אני בדכ לא ממהרת להתלונן אבל התופעה חוזרת על עצמה היום בבוקר הגדילו לעשות חיכינו לו ברחוב ההסתדרות בגבעתיים מ 20 לשמונה בבוקר עד שמונה ועשרים!!!!!!!! אבל הייייי,הגיעו 2 אוטובוסים.ככה נראים הבקרים המתסכלים המעצבנים ומחוסרי האונים למשתמשי הקוו האיום הזה .אני תוהה מה חושבים הסדרנים שם .אההה גבעתיים מי בכלל שם משתמש באוטובוסים.אז משתמשים ולעזאזאל אנחנו הרבה ציבור.אני מתכוונת לפרסם את האתר הזה לקהל המתוסכל .מקווה שהם יציפו את פרנסי הקוו בתלונות מגיע להם!!!!!!!!!!
תודה
.
יחסי עובד מעביד סוג הנזק :
ניהול לוז נכון ויותר אוטובוסים פתרון נדרש :

קווים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה