פרטי התלונה

תלונות קווים

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שמירת חפצים, איבודם וניסיון להתעלם וכו' נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה נסעתי בקו 55 מרח׳ דיזנגוף שליד הנמל לרכבת מרכז שברח׳ ארלוזרוב.
לאחר שירדתי גיליתי כי שכחתי שקית עם חולצות מכופתרות חדשות שרכשתי יום קודם.
יצרתי קשר עם מחלקת אבדות של קווים ונאמר לי כי האבדה נמצאה והיא ממתינה לי בתחנת רימון ליד תל השומר.
ביקשתי אם יכלו להעביר את האבדה לתחנת רידינג בנמל היות ואני עובד ליד הנמל.
נאמר לי כי אין דרך להעביר או לשלוח את האבדה לשום מקום ועלי להגיע לאסוף בעצמי.
ציינתי שייקח לי זמן להגיע היות ואני גר בחיפה. לאחר כ 3 שבועות נסעתי במיוחד מחיפה לתחנת רימון שליד תל השמור כדי לאסוף את האבדה. לאחר חיפוש ארוך האבדה לא נמצאה.
יצרתי קשר עם מח׳ אבדות שלכם ונאמר לי שיבררו. לאחר כשבועיים התקשרו להגיד שלא מוצאים את האבדה ולפנות למח' פניות הציבור.
שלחתי פקס בתאריך 6.8.09 למח' פניות הציבור בו ציינתי את עלות חולצות והסבר על האירוע שקרה.
אם זכור לי שלמתי בזמנו כ 800 ₪ עבור ארבעת החולצות.
ביררתי יום לאחר מכן שהפקס הגיע ונאמר לי במח' פיניות הציבור כי הנושא מטופל.
לאחר חודשים, פניתי שוב למח' פניות הציבור לברר מדוע עדיין הם מתעכבים.
נאמר לי כי מכיוון שמדובר בסכום לא קטן, חברת הביטוח של קווים מעורבת ואקבל תשובה אך זה ייקח קצת זמן.
לאחר מספר חודשים התקשרי ואחד הנציגות אמרה לי כי יחזרו אלי.
ב 26.8.10 (לאחר מעל שנה) התקשרתי שוב לברר מדוע חברת קווים מתעלמת ממני. נאמר לי שעלי להציג קבלות על הרכישה שהתבצעה מעל שנה. כאשר הסברתי כי אין לי את הקבלות עבור החולצות. נציגת פניות הציבור אמרה לי "אם אין קבלות, אנחנו לא יכולים לעשות דבר, אין לך הוכחה שהחולצות היו אלצנו".
המקומם ביותר הוא שפניתי לאחר שנה לברר את שם הנציגה שדיברתי איתה ב 26.8.10, מנהלת פניות הציבור, גב' ליהי, אמרה כי יכול להיות שאמרו לי בזמנו שהאבדה נמצאה אך הטעו אותי, יכול להיות שבאותו היום מישהו קנה בדיוק אותן חולצות ושם אותן בדיוק שאותה שקית ואיבד אותה בדיוק באותו קו 55 אשר נסה בדיוק באותו כיוון וכאשר השקית הגיע, חשבו שהיא שלי אך זה לא מדויק.
עוד היא אומרת שמאבדים המון אנשים חפצים באוטובוסים, ואני שואל האם ההמון האנשים מאבדים בדיוק את אותן החולצות שרכשתי עם אותן השקיות ובגלל זה היה להם קשה לאתר את האבדה שלי?
זה תמוה ומעליב את האינטליגנציה.
החוכמה לאחר שנה לטעון טענות תמוהות ומגוחכות כמו אלו, לצערי אין לי כל תיעוד של דברים היות ולא תיארתי לעצמי שאתקל בהתנהלות מבישה כזו
כספי סוג הנזק :
מציאת האבדה או קבלת סכום הנזק שנגרם לי כולל הטרטור פתרון נדרש :

קווים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה