פרטי התלונה

תלונות קווים

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס רב קו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי כרטיס רב- קו שהונפק ע"י חברת קוים.
לא השתמשתי בו כמה חודשים , אך הוא היה טעון בסכום כסף. היום( 15/4/2012 ) רציתי להשתמש בו בנסיעה מתל-אביב לפתח תקווה, עליתי על קו 68 והמכשיר הראה שהכרטיס לא בתוקף. לא ניתן היה לראות יתרה ולא לטעון אותו. נאלצתי לשלם על נסיעה בודדת שלא היתה תקפה למעבר לאוטובוס אחר, שלא יכלתי להמשיך בדרכי ונאלצתי לשלם על נסיעה נוספת .
למרות שבאתר חברת קווים מופיע שיש מענה עד שעה 11 בלילה - לא ניתן היה להגיע לאף אחד בטלפון *82254 .
תלונה/בעיה נוספת - בנסיון לברר את שעת פתיחת עמדת הניפוק בתחנה מרכזית בפתח תקווה , גיליתי שבכל אתר ( של דן, של רב-קו ושל קווים- שעת הסגירה היא אחרת - 17:30, או 17:45 או 18:00 )
אין אפשרות באף אתר מהשלושה הנ"ל לשלוח מייל תלונה !!
אני מניח שאני לא היחיד שיש לו בעיות בכרטיס , ואני מקווה שבעזרתכם נוכל לקבל שירות טוב יותר בנושא.
כספי סוג הנזק :
מתן מענה טלפוני או אפשרות החלפת הכרטיס אצל הנהגים פתרון נדרש :

קווים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה