פרטי התלונה

תלונות קווים

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה על תלונה מס' 80153 נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6.11.2012 נשלחה לחברה התלונה אך עדיין לא קיבלתי תגובה מהחברה שכאשר היום התאריך הוא 7.12.2012 ויש לחברה עד 14 יום מיום קבלת התלונה לענות על תלונתי .
להלן פרטי התלונה :
תיאור הבעיה:
נהג בחברת "קווים " קו 56 ת"א - יהוד היה צריך להגיע לתחנת
אוטובוס רכבת השלום בתאריך 28/10/12 בשעה 8:28 אך הגיע רק בשעה 8:50 לתחנת האוטובוס ואם לא דיי בכך הוא גם עישן במהלך הנסיעה, נשים.מבוגרות שהיו באוטובוס התחילו להשתעל אך זה לא הפריע לו להמשיך לעשן את הסיגריה שלו . האוטובוס היה מסריח ולא היה אפשר לנשום בלי לשים את היד על הפנים .

פשוט בושה לחברה שעד היום לא נותנים מענה .
בריאותי סוג הנזק :
להעניש את אותו נהג שעישן באוטובוס ופיצוי כספי הוגן על עוגמת הנפש והפגיעה בבריאותי . פתרון נדרש :

קווים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה