פרטי התלונה

תלונות קווים

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מחפירה של נהגים ובעיה טכנית חוזרת של קריאת כרטיס רב קו נושא התלונה:
וקנין אביבית שם/כינוי:
‏יום שני ‏03 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מצטטת לכם כאן משני המכתבים אותם שלחתי לחברת קווים ועדין לא קיבלתי שום פתרון לבעיה:
"שמי וקנין אביבית, מעפולה, סטודנטית במכללת ויצו חיפה. אני מחזיקה בידי כבר שנה שלישית כרטיס סטודנטיאלי סמסטריאלי שעולה בין 1300-1400 ש"ח לסמסטר ( משתנה כל סמסטר) ומקנה לי נסיעות חופשיות בקו 301 של עפולה-חיפה וחזור וגם נסיעות חופשיות בתוך העיר חיפה. כרטיס זה, כפי שאתם לבטח יודעים מקנה חמישים אחוז הנחה בכל ( !) תחבורה ציבורית בארץ- ברכבת, באוטובוסים בכל חברה שהיא ובכל עיר (!). מכיון ואני מתגוררת בעפולה אך מבצעת מילגת פר"ח בעפולה עלית, יש לי צורך פעמים בשבוע לנסוע בקו 10 שלכם, זה כבר חודש ימים. ברצוני להתלונן בצורה הכי חריפה שניתן, ואני כבר מראש מודיעה שזה לא יסתכם במכתב הזה כי הגיעו מים עד נפש, ואני סובלת מהנהגים שלכם פעמים בשבוע כל שבוע- עד שאני לא מסגלת לשמור על שתיקה!
כל פעם, ללא יוצא מן הכלל כשאני מניחה את הכרטיס אשר מקנה לי 50 אחוז הנחה בכל תחבורה ציבורית, על המכונות שלכם שאצל הנהגים באוטובוס-- המכונה או א קוראת את הכרטיס כמו שצריך, או מאבדת את כל הפעולות שלה, או שפשוט הנהג א מצליח להבין מה אני רוצה ממנו. אז יש נהגים שמבינים, מכירים או יודעים מראש וכשאני מסבירה להם שיש לי חמשיים אחוז הנחת סטודנט, הם אכן גובים ממני 2.10 ₪ במקום 4.20 ₪ . חלק מהנהגים גם ניסו לא פעם לעזור לי ולהמליץ לי מה לעשות ולמי לפנות ( זה אחרי שהנהגים שמעו את הסיפורים שלי על מה נהגים אחרים עשו ועושים) ואכן פניתי גם לחברת אומני ום לחברת אגד וגם לחברת קווים בעפולה- וכולם פה אחד אמרו לי שככל הנראה זו בעיה במכונה של הנהג ואין לי מה לעשות (תשובה נוראית!) התקשרתי כמה פעמים לפניות הציבור ללא מענה , כאשר גם ככה מאוד קשה לי למצוא דקה בין המערכת בבוקר עד השעה 15:00 כדי להתקשר ( אני לומדת 37 שעות שבועיות ומוסיפה להם עוד 4 שעות נסיעה על הכביש בתחבורה ציבורית)
ברצוני להתלונן על שני נהגים מאוד מסוימים אשר פגעו בי, והתנהגו בצורה נוראית ומחפירה , עליה אני מוכנה לעשות הכל בכדי לדעת שהם לא יעשו זאת יותר ושהם ישלמו על עוגמת הנפש שגרמו לי .
בתאריך 13/11/12 בשעה 15:50 עליתי על קו עשר מהתחנה בעיר ( מול תחנות הדלק) עם הנהג יאיר זיו ( מאוד מאוד מקווה לא לגלות כי הוא שיקר בקשר לשמו) - כרגיל הנחתי את הכרטיס נסיעות של הסטודנט המקנה לי הנחה ובאתי לשלם לנהג 2.10 ₪. הנהג לא הבין על מה אני מקבלת הנחה, הסברתי לו שזה כרטיס סמסטריאלי של סטודנט, העולה לי כמעט 1500 שקל והוא מקנה לי חמישים אחוז בכלללל התחבורה הציבורית בארץ. הוא טוען שוב ושוב שהמכונה לא מראה לו כלום, למרות שבהתחלה הוא אמר " כן, אני רואה הנחה אבל לא ברור".. הוא ביקש קבלה של הכרטיס הזה, ולצערי הרב לא מצאתי אותה בארנק, למרות שהיא תמיד עלי אבל הסתתרה בין כל הכרטיסים, וזאת לאר גם שנאמר לי מפורשות מההנהלה של חברות התחבורה הנ"ל שאני לא צריכה להסתובב עם הקבלה עלי אלא רק לשמור אותה בבית למקרה ויאבד. הסברתי לו שוב ושוב שזו בעיה ידועה במכונות שלכם, הראתי לו כרטיס סטודנט והוא השאיר אותי עומדת במשך 5 דקות עם אינסוף תיקים מהלימודים עלי. ביקשתי לשלם לו 2.10 והוא סרב , וניסה לקחת לי את השטר של המאה שקל באומרו " תביאי לי את המאה שקל" שאלתי אותו " אתה לוקח לי 2.10?" והוא אמר- "לא, אני לוקח לך מחיר מלא". אמרתי לו שאין כזה דבר , שאני סטודנטית וזה הסכום שאני משלמת ו תמיד, אפילו הראתי לו כרטיס מיום לפני כן ששילמתי סכום כזה והוא עדין התעקש וסרב לקבל את הכסף ממני , עד שהתייאשתי וירדתי בעצמי בתחנה הקרוב ( דבר שלחלוטין לא מתאים לי לוותר, אבל הוא כל כך הביא אותי לייאוש עם הויכוח ועם הכובד שסחבתי על גבי שרציתי רק ללכת משם)- לקחתי את השם של רשמתי את הפרטים ועליתי לאוטובוס הבא, בו היה נהג מקסים שהקשיב והבין וראה אכן שזה חמישים אחוז הנחה.
בנוסף לזה, היום , תאריך 27/11 בשעה 18:02 עליתי על קו 10 מעפולה עלית לעפולה עם נהג שכבר בעבר זכרתי שעליתי איתו והוא לא הסתדר עם הכרטיס אך בסוף הבין וקיבל את ההנחה. גם הפעם , הנהג שם את הכרטיס ושוב זה רשם לא " לא מזוהה" או משהו כזה על המסך של המכונה. הוא שאל אותי " מה את רוצה" ואמרתי לו " יש לי חמישים אחוז הנחת סטודנט" והגשתי לו 2.10. הוא לקח את הכרטיס לנסות שוב ואת המטבעות ואז הסתכל עלי, כאילו זכר שהיתה בעיה בעבר, הוא זרק לתוך היד שלי בזלזול וברוטליות את הכרטיס ואת המטבעות ואמר לי "לא רוצה את הכסף שלך" והוציא לי קבלה על הנסיעה ( שרשום עליה2.10). הייתי המומה ואמרתי לו שזה לא מובל עלי, שאני רוצה לשלם על הנסיעה. והוא אמר לי שוב "שבי, לא רוצה תכסף שלך" הייתי פשוט בשוק מהזלזול והפעולה הנוראית הזו של זריקת הכסף חזרה אלי, כאילו גנבתי או פשעתי או עשיתי לו משהו אישי!
התיישבתי קרוב אליו יחסית, בתקווה שהוא יחזור בו, אבל הדבר היחיד שהוא אמר זה רק " מה זה, זה הכרטיס שלך לא טוב ואת כל הזמן עושה בעיות עם הכרטיס הזה שלך, אני לא יודע מה את מנסה להשיג" !!!!! אני????????????? הכרטיס שלי לא טוב?? אני משלמת עליו ממיטב כספי כסטודנטית 1440 שח ל4 חודשים והכרטיס שלי לא מכובד בחברה שלכם??? ביזיון!!!. זה לא נגמר בזה. בסוף הנסיעה, כשלקחתי את חפציי וקמתי מהכסא לקראת הדלת, הוא סגר אותה אחרי שיצאו 2 אנשים לפני ( זה היה בתחנה השניה בעיר ולא בתחנה המרכזית) וביקשתי שיפתח לי את הדלת והוא שאל " אה, את רוצה לרדת?" עניתי לו "בוודאי שאני רוצה לרדת- אני מחכה שתפתח את הדלת" ואז הוא אמר לי " אין בעיה, רוצה שאפתח את הדלת, תביאי לי 2.10 ₪"!!!!! והוסיף לאמר " מה, תסעי על חשבוני?"""" וואו- ברגעים האלה , אני יכולה להבטיח לכם ששם נפלה ההחלטה שלעולם לעולם לא אעבור בשתיקה על הדבר השפיל, המזעזע הזה!. שאלתי אותו " אתה לא מתבייש אני הבאתי לך את הכסף וזרקת אותו עלי, ועכשיו אתה מתנה לי את היציאה מהאוטובוס?""" אז הוא פתח את הדלת ואמר "יאללה יאללה עזבי- צאי. אמרתי לו "לא, עכשיו אתה תחכה עד שאני אוציא את הכסף ואשלם לך על הנסיעה ואתה גם תיתן לי את השם שלך, כי אני מבטיחה שזה לא יעבור בשתיקה" הוא נורא פחד לפתע וסרב לתת לי את שמו, התעקשתי עוד ועוד, הוא ניסה להראות לי שהמספר של הנהג על הכרטיסיה שהביא לי מספיק, אבל לא ויתרתי עד שהוא רשם לי את שמו "חאלד אוגרביה" משהו כזה - מצורף צילום של איך שהוא רשם לי את השם על הקבלת נסיעה. לקחתי את הפתק, לאחר ששילמתי לו, וירדתי מהאוטובוס!
אני מושפלת, אני מאוכזבת ויותר מהכל- אני כעוסה כפי שלא הייתי כעוסה מימי, עליכם , כחברת תחבורה בזיונית, מזלזלת, משפילה , שכך מפנה את הנהגים לה! אני דורשת התייחסות אישית, דורשת לדבר עם בכיר מהחברה , כי זה לא יגמר במכתב הזה. ואני דורשת שתטפלו בנושא הזה במיידי!!!! אין לי שום ברירה אלא לנסוע עם החברה שלכם, וכן ברור לי שאתם לא צריכים אותי כלקוחה שלכם כי יש לכם אלפים כמוני, אבל אני לא צריכה לגלות לכם, שמהומה אחת קטנה בכלי התקשורת- יכולה לחסל דעת הקהל ולהביא למוניטין שלילי עד מאוד."

מכתב שני "נושא: המשך טיפול בתלונה בגין התנהגות נהגיכם ומכונות תקולות של הנהגים בקווי עפולה
בהמשך לתלונה קודמת ששלחתי ב 28/11 (מצורפת בהמשך ומומלץ לקרוא אותה למי שטרם קרא בכדי להבין את השתלשלות האירועים), עדין לא חזר אלי אף נציג בכיר בנושא התלונה האישית נגד הנהג חאלד אגבריה וטרם נמצא פתרון לבעיית קריאת כרטיס הסטודנט המקנה חמישים אחוז הנחה בנסיעות בחברת קווים.
לפני כשבועים בתאריך 4/12/12 יום ג', הגעתי למשרדי חברת קווים בעפולה לבדוק למי אני פונה בנושא ואיך אני ממשיכה את נסיעותיי וההתנהלות המייגעת אל מול הנהגים בחברת קווים בעפולה. הפקידה שבדלפק שירות הלקוחות, בקדה את הכרטיס רב קו שלי , לאחר שהסברתי לה את הבעיה שלי, והיא אכן ראתה שמעודכנת לי תוכנית של סטודנט מורחב עד 1/3/13 ( זו שמקנה לי חמישים אחוז הנחה) ותוכנית סטודנט רגיל בסיסית שמקנה 30% הנחה והיא שנתית עד אוקטובר 2013.
הטענה של ענת מפניות הציבור היא שהעובדה שמעודכנות לי שתי תוכניות ברב קו אחד – היא היא שעושה את הבעיות . הסברתי לה חזור והסבר שאין שום סיבה ושום הגיון בזה שכן, 3 שנים אני עם כרטיס כזה ו3 שנים אני נוסעת בכל תחבורה ציבורית בארץ, כולל רכבת ישראל, אגד, דן ואפילו קווים במרכז הארץ- וכל המכונות וכל האוטובוסים כולל כולם קוראים את הכרטיס שלי ורואים שמגיע לי 50% הנחה. היא המשיכה לטעון שהטעות היא של חברת אומני אקספרס ( טענה מאוד מאוד הזויה בגין העובדה שה"טעות " של אומני אקספרס עובדת בכל ,כל החברות תחבורה בארץ- מלבד חברת קווים בעפולה!!!!!) . ענת, שבאמת מאוד מאוד השתדלה לעזור, אף לקחה אותי לנציג אומני בעפולה והוא הסביר לה בדיוק את אותו דבר שהסברתי לה, שהוא מחויב לעדכן לי שתי תוכניות שכן התוכנית הסמסטריאלית היא שמקנה לי חמישים אחוז הנחה ונגמרת ב1/3, ואחריה נשארת לי תוכנית שנתית שמקנה 30 אחוז הנח
עוגמת נפש סוג הנזק :

קווים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה