פרטי התלונה

תלונות אוטו דיפו (Auto Depot)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אוטו דיפו (Auto Depot)שעות פתיחה אוטו דיפו (Auto Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אנרכיה נושא התלונה:
פרדר אינסה שם/כינוי:
‏יום שני ‏06 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
א.ע.557020617 כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני פניתי לאוטו דיפו בתאריך 6/11/06 בשעה 9:00 בבוקר עם רכב סאאב עם בעיה בדיסקיות וצלחות בגלגלים הקדמיים. הכנסתי את הרכב למוסך ופתחתי כרטיס.
העובד ששירת אותי הוא מנהל המוסך חנן.
לאחר פתיחת הגלגלים ואיתור הבעיה העובד חנן הבטיח שלאחר כשעה וחצי הרכב כבר יהיה מתוקן, הוא ראה שאני אישה בהריון בחודש השישי וביקשתי ממנו במיוחד שיתייחס לכך בהבנה ובכבוד, כוון שקשה לי מאוד ללכת או לשבת הרבה זמן אני בזמן הזה נמצאת בשמירת הריון בגלל מצבי הבריאותי הקשה.
לאחר שעה וחצי חזרתי ולהפתעתי המרובה דבר לא זז ממקומו.
פניתי אל העובד חנן על מנת שיתן לי הסבר והוא הסביר שבאשדוד אין מחסן חלקים אלא יש מחסן בבני עייש וצריך לחקות לתשובה משם.
לאחר כמה זמן התקשרו אל מר חנן והוא הסביר איזה חלקים הוא צריך בדיוק בשביל הרכב שלי. בעוד כמה זמן הביאו אל מר חנן חלקים אשר לא תואמים כלל לרכב שלי, ואני התערבתי בדברים ושאלתי מדועה דבר כזה קרה ומר חנן אמר לי שהמחסנאי שבבני עייש לא מתייחס לעבודה ברצינות ועושה בלגן לכן זה קרה . מר חנן אמר לי שצריך לחקות עוד עד שיביאו את החלק הנכון הפעם נכנסתי לחנות והתחלתי לחכות, כעבור שעה ראיתי שהדברים שוב לא זזים ממקומם ניגשתי שוב אל מר חנן זה היה כבר 12:30 ושאלתי מדועה אף אחד לא מביא לו את החלקים בשביל הרכב שלי, ביקשתי ממנו שיתקשר למחסן ויברר למה כעבור יותר משעה אף אחד לא טרח להביא את החלקים. הוא התקשר בנוכחותי ואמרו לו שהחלקים יהיו רק בשעה 15:00 , שאלתי אותו למה הוא החזיק אותי שם כל כך הרבה זמן ועוד במצבי הקשה והבטיח כל רגע שהנה עכשיו יגיעו החלקים, אני עוד שאלתי אותו אם אני יכולה ללכת ולשוב כאשר הרכב יהיה מוכן והוא אמר לי לא הנה עכשיו זה יהיה כבר מוכן ,מה שלא קרה בעצם! בשעה 15:00 כפי שנקבע חזרתי לחנות והתברר שעוד לא הביאו את החלקים , חיכיתי ובשעה 15:45 החלקים הגיעו כפי שנאמר לי מת"א. מר חנן מדד אותם מיד לראות שזה מתאים , עוד שאלתי אותו ליתר ביטחון אם זה בטוח שזה החלק שצריך הוא אמר כן בוודאי ובנתיים השליח עזב, לאחר כמה דקות מתברר שהחלק (צלחות) לא מתאים לרכב שלי. עכשיו מר חנן הבטיח לי כמו בעבר ואני מדגישה זאת שהחלק הנכון והמתאים יגיעה רק מחר. אני התחלתי לדבר איתו איך זה יכול להיות עבודה כזאת הוא מקצועי או שמה , איך אני מקבלת יחס ושרות . העובד חנן אמר לי שאם אני רוצה הוא יכול להרכיב את כל החלקים חזרה ויוכל להחזיר לי את הרכב בתנאי שאני אזמין גרר כי הוא לא מוכן לקחת על עצמו אחראיות ולסכן את העסק שלו בגללי. ניגשתי למנהל החנות שמואל ביטון והסברתי לו את המצב והוא ענה לי את אותה התשובה . מה שיצא זה מעגל סגור לא מתקנים לי את הרכב ולא מחזירים לי אותו. אני נכנתי ללחץ מכל הטרטורים ומכל מה שקורה ותחילה לי היסטריה ופרצתי בבכי לעיני כולם ועוד במצבי. ניגשתי אל מר חנן והוא התחיל לספר לי סיפורים ושוב פעם הבטיח לי שהרכב יהיה הפעם מוכן מחר בטוח ב 100% במה שקשה לי כבר להאמין אחרי מה שעברתי היום. וכל זאת קורה כשאני עושה תיקון בסך של אלף שקלים , אני לא לקוחה חדשה בחנות וזו לא הפעם הראשונה שאני קונה ומתקנת שם עם כרטיס מועדון , תמיד חשבתי שאוטו דיפו זו חנות רצינית. אל תשאירו את פנייתי ללא יחס ותשתדלו בזמן הקרוב לחזור אלי כי אני את המצב הזה לא אשאיר כך סתם עוד מקרה. אני אעשה הכל שהסיטואציה הזו לא תעבור לכם ככה סתם . ואני מציעה לכם לקבל את דברי ברצינות ובתשומת לב רבה. מחכה לתשובה בהקדם האפשרי למקרה שלי. בכבוד רב אינסה פרדר.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
אני רוצה פיצויים לקניה בחנות שלכם. פתרון נדרש :

אוטו דיפו (Auto Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה