שקר בפרסום! |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ב"ב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
כשהגיע זמנו של רכבי לטיפול 10.000 נכנסתי לקבל הצעת מחיר אצל היבואן, הצעה שנראתה לי מעט יקרה וחיפשתי אופציה יותר זולה.
נכנסתי אל סניף "אוטו-דיפו" בב"ב ושלט פרסום קידם את פני, "מבצע זהב! משלמים רק על החלפים והטיפול עלינו". כישראלי מנוסה ניגשתי לברר היכן טמון הקט'ש והנה איננו! הפקידה הסבירה לי שאני יכול לבחור אלו חלפים שאני רוצה והטיפול אכן עליהם. רק עלי לברר קודם אם מנהל המוסך יסכים לקבלני למרות שלא הזמנתי תור.
מנהל המוסך האדיב הורה לי להמתין ולאחר כרבע שעה הסכים לקבלני.
פניתי לקופה ראשית, פתחתי כרטיס, רכשתי שמן, פילטר שמן, פלגים, מסנן אוויר, זאת למרות שהמחירים היו גבוהים מאותם חלפים שהייתי משיג בחצי מחיר רק בחציית כביש, אך אמרתי נו, זה הרי מחיר העבודה.. לכולם מותר להרוויח קצת.
ולאחר העבודה כשניגשתי לשלם הופתעתי שחוייבתי ב-90 שקלי דמי עבודה. שאלתי למה? ואז היא גמגמה אאאא, היית צריך להודיע מראש..
מה להודיע? היכן טופס ההצהרה? הרי שאלתי אותך מפורשות על המבצע ואישרת לי אותו, אאאאא זה רק אם עושים את כל הטיפול! ומה לא נעשה כאן? תהיתי. אאאא פילטר דלק. אבל המוסכניק אמר שאין לי בו צורך. אאאאא.. היית צריך לפתוח כרטיס.. פתחתי! אאאא.."דודו בוא דחוף לקופה ראשית"..
הרמקול הדהד, הרגשתי כאזרח טרדן, מבטים נשלחו. לא היה לי נעים להתווכח ושילמתי מחיר גבוה יותר מהצעת המחיר שקיבלתי אצל היבואן! וזאת עוד ללא החלפת מסנן אוויר שנתבקשתי לעשות בשיטת "עשה במו ידיך" וכשביקשתי בסה"כ מברג.. נעניתי בשלילה..
כאיש תקשורת החלטתי להעביר את מסר האזהרה לאומה, "לא כל הנוצץ באוטו-דיפו כמבצע, זהב הוא"..
|
כספי |
סוג הנזק : |
שיפרסמו הבהרה בשילוט, "בתנאי שאאאא.." |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|