פרטי התלונה

תלונות אוטו דיפו (Auto Depot)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אוטו דיפו (Auto Depot)שעות פתיחה אוטו דיפו (Auto Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אבדן שלט שנמסר לתיקון, שירות לקוי נושא התלונה:
גולנזר דוד שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
רחוב האומן 14 כתובת:
תלפיות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפי כמעט שנתיים רכשתי בחנות אוטו דיפו מערכת אזעקה הכוללת שלט חכם תוצרת רב בריח. במהלך תקופת האחריות חלה תקלה בשלט החכם, וכתוצאה מכך הוא הפך ללא שמיש. בתאריך 10.4.07 (!) מסרתי למנהל הסניף דאז את השלט לתיקון, תוך הבטחה שהשלט יושב תקין במהלך מספר ימים.

לאחר שבוע נמסר לי שיש עיכוב, לאחר שבוע נוסף נאמר לי בשיחת טלפון שלא אדאג והשלט בדרך. אחרי עוד 3-4 שיחות טלפון במהלך השבוע שאחריו אמרה לי פקידת הקבלה שהנושא מטופל ע"י מנהל הסניף. בשלב זה ניגשתי פעמיים לסניף ושוחחתי עם המתקין יחיא ועם מנהל הסניף הקודם, ונאמר לי שהשלט בדרך ושאני לא אדאג. אחרי מספר שבועות כשהתקשרתי, התברר כי מנהל הסניף קודם והמנהל החדש לא יכול לסייע לי.

מאז חלפה חצי שנה, ואני נאלצתי לקיים מספר רב של שיחות עם הסניף (לכל הפחות עשרות שיחות), עם מנהל הסניף הקודם לטלפון הנייד, עם שירות הלקוחות, עם מנהל ההתקנות, עם הסניף ואף להגיע לסניף מספר פעמים נוספות. לאחרונה שלחתי פקס הכולל מכתב דומה למסר זה לחברה ואיש לא טרח לענות לי.

לפני כחודש נמסר לי ע"י שירות הלקוחות כי ניתן לשכפל את השלט אצל מתקין אחר (לא של אוטו דיפו) ואף קיבלתי טלפון. הסיכום היה שאגש אליו לשכפל השלט, אשלם ואביא חשבונית לסניפכם. לדאבוני לאחר שניגשתי לאותו בעל עסק, הוא סירב וטען שאינו עובד עם רב בריח ולא משכפל שלטים. הוא הפנה אותי לאחד אחר, וכך עברתי בין 6-7 בעלי עסקים, כשכולם טוענים שלשלט אין שירות כזה.

לפני שלושה שבועות התקשר מנהל הסניף וביקש שאמסור את השלט השני שברשותי לשכפול משום שבשעה טובה נמצא פתרון שיאפשר שכפול השלט, ובינתיים אשתמש במפתח (שכמובן אינו פותח את הנעילה המרכזית אלא את דלת הנהג). מסרתי את השלט לפני שלושה שבועות לשכפול, בהבטחה שאקבל שני שלטים תוך שבוע (כמובן שללא שלט עם ביפר, כפי שהיה במקור).

עכשיו ניתקתי את השיחה איתו, הוא מקווה שיגיע בקרוב, אולי מחר. בחיי שנמאס לי ממחר, ועוד שבוע, ועוד שבועיים, ועוד מעט ויהיה בסדר. השלט אבד לאוטו דיפו לפני מעל שבעה חודשים (!) והשירות פשוט איום ונורא.

אין צורך לתאר את העלות הכספית של עשרות שיחות טלפון ומספר ביקורים בסניף (כל ביקור הוא נסיעה של 15-20 ק"מ) ביטול הזמן והתסכול הגדול שנגרם לי כלקוח. צר לי שזה סוג השירות שקיבלתי בחברה גדולה כמו אוטו דיפו, שגם איבדו שלט שנשלח לתיקון, גם לא מסוגלים לתת תשובות סבירות וגם נאלצתי לכתת רגלי ולהשחית זמני לריק במשך שבעה חודשים.

אני לא חוזר לאוטו דיפו. ובאשר לצעדי הבאים, ייתכן ואדרש לבסוף לתביעה משפטית על מנת להסדיר את הנושא. בחיי לא נתקלתי בשירות כה לקוי.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
הכי חשוב החזרת השלט שאבד. פיצוי עבור בזבוז הזמן, השיחות והנסיעות. פתרון נדרש :

אוטו דיפו (Auto Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה