פרטי התלונה

תלונות אוטו דיפו (Auto Depot)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אוטו דיפו (Auto Depot)שעות פתיחה אוטו דיפו (Auto Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד אחריות למצבר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מרכז מסחרי בילו - רחובות כתובת:
בילו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחודשיים קניתי מצבר לרכב מתוצרת שנפ. בזמן האחרון המצבר עושה בעיות והרכב לא מניע. המצבר עם אחריות ל20 חודש. ניגשתי לסניף של אוטו דיפו, שם ניתן השירות למצבי שנפ שניקנו באוטו דיפו או באייס. טכנאי שניכגש לרכב בדק ומצא שהמצבר לא תקין. בנוסף הוא בדק את טעינת המצבר ומצא שהיא תקינה ואין בעיה אחרת. לאחר שאמרתי לו שהמצבר באחריות הוא החל לסגת מדבריו ואמר שאולי הבעיה לא במצבר אלא במקום אחר, ולאחר מכן קרא למנהל. המנהל ביצע בדיקה אחרת וקבע שהמצבר תקין והבעיה היא ברכב.
חשוב מאד - הרכב היה אצל חשמלאי שקבע שאין כל בעיה ברכב.

מדוע אדם שמגיע עם בעיה במצבר - מיד מציעים לו להחליף את המצבר, אך אם המצבר באחריות מגלים פתאום שהמצבר תקין והבעיה ברכב?
אם המצבר לא היה באחריות לא היו בודקים ומצאים שהמצבר "תקין"? זו ממש רמאות ונוכלות.
בושה לחברה בסדר גודל כזה שמתנהגת כך.
רמאות לשמה.
בזבוז זמן+ עלבון+כספי. סוג הנזק :
החלפת המצבר + פיצוי הולם על הרמאות פתרון נדרש :

אוטו דיפו (Auto Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה