|
|
|
|
|
|
רמאות ותרמית של חברת אוטו דיפו |
נושא התלונה: |
יום שלישי 24 מרץ 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
צומת ולקן חיפה |
כתובת: |
חוצות המפרץ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 24.3.09 הגעתי לתקן תקר ברכבי במסגרת המבצע שאתם מפרסמים באוטו דיפו של תיקון פנצ'ר בשקל.
נוכחתי לגלות את התרמית של חברתכם שבה אתם מושכים את הלקוחות לבוא על מנת לתקן את התקר אך במסווה אתם מנסים למקור צמיגים חדשים (כביכול במצבע).
אתמול הגעתי בסביבות שעה 10:00 בצהריים לנצל את קופון המבצע שקיבלתי לאחר שרכשתי מוצרים בסניפכם.
אמרו לי להמתין בתור ולאחר כחצי שעה קיבל אותי נציג שטען כי הצמיג אינו ראוי לתיקון התקר מבחינה בטיחותית, ויש לו מבצע של 2 צמיגים חדשים בעלות של 360 ₪ הראשון והשני ב 100 ₪ .
חשוב לציין כי, רכבי הינו שייך לחברת אלבר רכב חדש אשר עובר טיפולים תקופתיים.
הוסבר לנציג בסניפכם כי אינני מעוניין במבצע וברצוני לתקן את התקר.
ושוב נתקלתי בסירוב מצד העובד בחברתכם.
לאחר פניתי לחברתכם ביקשתי שתבררו את המקרה הלא נעים שקרה לי בסניפכם בחוצות המפרץ.
לאחר שיחתי היום מול נציגה בטעם החברה הובהר כי אין דבר שניתן לעשות והיא אינה מוכנה לתת לי את התקר, שירות שאני מבקש בתור צרכן, שירות מינימלי שסניפכם מספקת והיא תיקון התקר שיש לי בצמיג.
|
תיקון התקר ופיצוי בגין הטעייה בזבוז זמן ועוגמת נפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אוטו דיפו (Auto Depot) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|