פרטי התלונה

תלונות אוטו דיפו (Auto Depot)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אוטו דיפו (Auto Depot)שעות פתיחה אוטו דיפו (Auto Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אל: מנהלת שרות לקוחות חברת אוטו דיפו 20.03.2010

הנדון: שירות לקוי בסניף אשדוד.

שלום ,
שמי פרכילובסקי תימור, בתאריך 23/2/10 רכשתי חישוקי מגנזיום למיצובישי לנסר, 16 אינץ'.
למחרת ההזמנה הגיעו החישוקים והרכיבו אותם לרכב שלי.
כאשר חזרתי הביתה אבי העיר את תשומת ליבי שהחישוקים הם לא אותם חישוקים שהזמנתי. במקרה הם היו יפים ואהבתי אותם, אז לא עשיתי מזה עניין. למרות זאת אני לא מבין איך הלקוח שמשלם סכום של 2500 ₪ לא מקבל את מה שהוא מזמין, ואיזה מין עובד זה שמרכיב ללקוח לא מה שהאחרון הזמין.
יום שישי- יום אחרי ההרכבה א: גיליתי שחסר פקק על אחד הצמיגים וירד שם אוויר
ב: כל המדבקות עם הסמל, נפלו מהחישוקים.
נסעתי לבחור שהרכיב לי את החישוקים והתבקשתי להגיע ביום ראשון עד שעת סגירת הסניף- 21:00 והוא ידביק לי סמלים חדשים. כאשר הגעתי ביום ראשון בשעה 18:30 הבחור כבר לא היה במקום, וכשהתקשרו אליו אז נאמר לי שהוא רק הזמין את המדבקות וביקשו ממני להגיע ביום שלישי-רביעי. כאן כבר אפשר לראות את השירות והיחס הלקוי שהעובדים נותנים ללקוחות שלכם.
בנוסף במהלך הימים האלה, נסעתי מחוץ לעיר, וגיליתי שבמהירות גבוהה הרכב סוטה לצד שמאל.
הגעתי ביום שני לסניף וניגשתי למנהל. הוא קרא לעובד והסביר לו שהוא לא צודק ולא עושים ככה, אבל הבחור לא ממש הקשיב לו. וכאשר אמרתי לו שהרכב סוטה וכנראה יש בעיה עם האיזון בגלגלים, הוא צחק עליי, ואמר שהכול בסדר. אותו בחור פשוט החליף מקום של שני גלגלים ואמר שהבעיה תסתדר.
בקשר למדבקות, מנהל הסניף הזמין אותן אישית והתקשר אליי ביום שהם הגיעו.
אבל ביום שלישי נסעתי שוב מחוץ לעיר והרכב התחיל לסטות לצד השני- צד ימין. שוב הגעתי לסניף, והבחור שוב החליף מקום של שני גלגלים אחרים.
הבעיה לא הסתדרה. הוא אמר לי שעם הזמן זה יסתדר.
פניתי למוסך מיצובישי, שם אמרו לי א: כנראה הבעיה באיזון וניתן לתקן זאת. וב: הבעיה יכולה להיות בחישוק.
פניתי שוב לבחור בסניף ואמרתי שהרכב ממשיך לסטות לצד ימין ומעל מהירות 110 קמ"ש יש רעידות בהגה. סוף-סוף הוא הסכים לעשות שוב איזון מחדש בכל הגלגלים. ביום שהגעתי אליו, הוא באמת עשה איזון מחדש בארבעת הגלגלים וגילה שהיה איזון לא תקין בשניים מהם.
אז אני חוזר ושואל, האם זה בסדר שהלקוח שמשלם 2500 ₪ צריך להגיע לסניף 5 פעמים, לבזבז מזמנו ולהתחנן שהעבודה תתבצע איך שהיא צריכה להתבצע מלכתחילה.
אני רוצה לציין שפניתי דווקא לרשת שלכם, כי קיוויתי שכאן אני אקבל שירות מקצועי וברמה גבוהה, כמו שהיה פעם. אך טעיתי.
אחרי כל הפניות והתיקונים עדיין ישנה בעיה, ואני מרגיש שהאוטו סוטה לצד ימין. ולפי דבריו של אנשי מקצוע הבעיה היא בחישוקים.
אני מדגיש שכל פנייה למוסך עולה כסף. ובנוסף זמני יקר מאוד ואותו בטח ובטח אף אחד לא יחזיר לי.
אז אני שואל:
א. האם ניתן עדיין לסמוך על הרשת שלכם
ב. האם אפשר לתקן את הבעיה או להחליף את החישוקים לאותו דגם, רק בלי פגם
ג. ואם ללקוח שנפגע בצורה כזאת, מגיע לו פיצוי בצורה כל שהיא

בתקווה לתשובה מהירה.

בברכה,
פרכילובסקי תימור
נייד: 0545-202723

אך זה רק תחילת הסיפור.
שלחתי מכתב הנ"ל למנהלת שרות לקוחות חברת AUTODEPOT. עברו שבועיים, איש לא חזר אלי. אז אני התקשרתי. דיברתי עם גברת אורה דורפסמן, שהודיעה לי שעדיין לא עברה על חומר ותחזור אלי עוד שבוע. לא חזרה. ועוד פעם אני התקשרתי אליה. ועד פעם הבטיחה לחזור אלי ביום שני, אחר כך ביום רביעי. ועד ה יום לא קיבלתי תשובה כל שהיא.
אז אני בא ושואל.
איך יכולתי לקבל שירת טוב בסניף אם כבר כמעת חודשיים ממנהלת שרות לקוחות לא מגיבה כלל על מכתב על שרות לקוי. ועכשיו אני מתלונן דווקא על זה.


עוגמת נפש סוג הנזק :
מכתב התנצלות, תשובה ומעשים לעיניין פתרון נדרש :

אוטו דיפו (Auto Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה