פרטי התלונה

תלונות לפידות

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעל שנקרעה, נשלחה לתיקון ולא חזרה עד עצם היום הזה! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
דרך קדם, מעלה אדומים. כתובת:
דרך קדם 5, מעלה אדומים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כחודשיים וחצי (התאריך היום הוא 23/07/2012) קניתי זוג נעליים של "פאפיה" ב140 שח מהסניף במעלה אדומים. לאחר כפחות מחודש הסוליה נקרעה ובעלי הלך עם הנעליים כדי לשאול את העובדים בחנות מה לעשות? בחנות ענו לו שישאיר את הנעליים והם ישלחו אותם לספק כדי לקתן אותם. בעלי השאיר מספר טלפון שלי כדי שיחזרו אלינו.
לאחר שבועיים התקשרתי לשאול מה קורה עם הנעליים ולא היה לעובד מושג על מה אני מדברת, לקח פרטים וביקש שאתקשר בבוקר למחרת.
התקשרתי בבוקר למחרת ונאמר לי שבערב בעל החנות יהיה ושאוכל לדבר איתו אז.
באותו ערב הלכנו לשם והם רצו להביא לי זוג חדש אולם לא היתה מידה שלי ולא צבע שרציתי ובעל החנות אמר ש"מחר הוא יביא סחורה חדשה מהסוג הזה..." המחר הגיע, ולנו נאמר ששום סחורה חדשה לא הגיעה, לקחו פרטים שלנו שוב ועד עצם היום הזה לא התקשרו אלינו.
חודשיים וקצת עברו!! שילמתי כסף על נעליים שאין לי!! החשבונית כבר איננה ואני חדלתי להמתין.
לטיפולכם!!!!!!!
נזק כספי, עגמת נפש ובזבוז זמן ושיחות טלפון! סוג הנזק :
פיצוי!!! כספי או זיכוי לנעליים בחנות בסכום הנקוב! פתרון נדרש :

לפידות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה