פרטי התלונה

תלונות מלון עונות

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש במהלך חופשת שבועות נושא התלונה:
לאמור אלי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏07 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
שד' ניצה 1, נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
מצ"ב מכתב התלונה אותו שלחנו לבית המלון עד היום לא נעננו. שקלתי להגיש תביעה בתביעות קטנות, אלא שאתמול חברים סיפרו לי על האתר. והחלטתי לנסות את האופציה הזו לפני אופציה משפטית.


לכבוד ‏יום שישי 10 יוני 2011
מר נאור חן
מנכ"ל מלון העונות נתניה

א.נ.,

הנדון : עוגמת נפש במהלך חופשת שבועות במלון העונות-נתניה.

יומיים לפני ערב החג הזמנו 2 חדרים זוגיים במלון, לנו ולשני ילדנו, בתאריך ה- 7.6.11
ארזנו מטלטלנו ונסענו לכיוון המלון שהינך משמש בו כמנכ"ל,
הופתענו לטובה מגודלם של החדרים ומחדרי המקלחת וירדנו לחוף הים (אגב הירידה מהמלון
לחוף משום מה סגורה ).
בשעה 20:00 ירדנו לחדר האוכל לחגוג את סעודת החג, משום שלאשתי היה קר בחדר האוכל הפנימי
יצאנו לאכול במרפסת .
ישבנו לאכול כאשר לפתע "הותקפו" ע"י ג'וקים מכל עבר. בשולחנות הסמוכים, תיקן טייל על ראשו
של בן משפ' כהן, ג'וק טיפס על רגל בן משפ' חלפון. ובצלחתה של אשתי סעד את נפשו בהנאה ג'וק
אחר, ומשם המשיך סעודתו בצלחות אחרות. מיותר לתאר את הרגשת הגועל שחשנו באותו הרגע.
מיד עזבנו את השולחן והמתחם ויצאנו לכיוון הלובי.
דרשתי לדבר עם האחראי במלון, דקות ספורות לאחר מכן התייצב מר מישל גריסי לשמוע את טענותיי,
בסערות רגשות התחלתי לספר את אשר קרה ( ומסביבי המשפחות הנוספות שהיו עדים ושותפים
לאירוע ) הנ"ל, בחוצפה היסה אותי "דבר בשקט", ולאחר מכן הרתיח את דמי בטענה "דברים קורים" ,
" אין מה לעשות", "בבית שלך אין ג'וקים" ?
דקות ספורות מאוחר יותר הגיע השף דוד כ"תגבורת" שהצטרף באמירות משלו , "אין מה לעשות", "קורה",
ואז הגדיל ואמר השף המהולל של בית המלון " אה אני מבין , אתם מחפשים לקבל את הכסף".
אני שרק בתחילת השבוע הצלחתי לפנות לי את יום חמישי, וכל שרציתי וחשבתי עליו הייתה חופשה
מהנה לאחר חודשים ארוכים של עבודה קשה, באתי לבית המלון הזה בכדי לדרוש את הכסף חזרה...
בושה שאנשים האמורים להנעים זמנם של האורחים, חסרי רגישות וחסרי טאקט .


למעט פקידת הקבלה הנעימה – מריה. אין לי מילה טובה להגיד על אף אחד מאנשי הצוות.
בלית ברירה, לאחר האירוע כולל היחס המחפיר גמלה בנו ההחלטה לעזוב את המלון.
אך עדיין לא תמו תלאותינו, להפתעתנו היינו כ "אסירים" . התברר שצ'ק אאוט איז אאוט.
לא בסמכותנו כך נאמר לנו !
ואז תעדנו גם את עזיבתנו, ובשעה 22:10 שמנו פעמינו הביתה לגבעתיים.

א. אני דורש החזר על מלוא כספי .
ב. אני דורש פיצוי הולם ( לא ארוחה וכרטיסים שהוצעו למשפחות כפיצוי )לנו ולכל
המשפחות : חלפון, בראשי, גרטי, ומשפ' כהן.
וכן נזק כספי - שכן התשלום עבור החופשה שלא הייתה שולם סוג הנזק :
החזר התשלום ופיצוי הולם על עוגמת הנפש. פתרון נדרש :

מלון עונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה