פרטי התלונה

תלונות הראל חברה לביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ביותר וחיוב לא נכון נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב"ה
אני עובדת מדינה , והתקשרתי לחברת הראל על מנת לבטח את הרכב הפרטי שלי. התקשרתי מספר פעמים וברר את מכיר הפוליסה שלי ונמסר לי מספר פעמים מה תהיה עלות הפוליסה. שמחתי שאני הולכת לחסוך כסף בביטוח הרכב שלי . שלחתי את כל הטפסים שביקשו ומספר דקות לאחר מכן שלחו לי חיוב של הפוליסה שהיה הרבה יותר גבוה מהמחיר שאמרו לי.התקשרתי לברר מה השינוי. אמרו לי שאני טועה שהמחיר זה המחיר הגבוה. בקשתי שוב בנימוס לבדוק ומה לא תקין בסוף הסתבר שמי שהקליד את הנתונים טעה בדגם של הרכב. אמרו שישנו. כמובן שלא שינו. התקשרתי שוב אותה שחיה עם "נציגת לקוחות" אמרה שיתקנו. לאחר מספר פעמים תיקנו. ראיתי שהמחיר עדין לא אותו מחיר . מברור נוספף התברר שאני טעיתי בבקשה בגיל המבוטח . בקשתי יפה שישנו את המבוטח , לא שינו. התקשרתי שוב , אמרו שישנו , לא שינו. רק לאחר סבב שיחות נוסף שינו. אמרו שאראה זיכוי של התשלום. לא ראיתי זיכוי. התקשרתי לברר למה. שינו את מספרי הטלפון. הגעתי למחלקה אחרת כי בניתוב אין את המחלקה שאני רוצה ( הורידו את אופציה 5 - נציג שרות) "הנציגה" לא הצליחה להעביר אותי למי שצריך . לאחראי.אין עם מי לדבר. בפועל משלמת יותר ממה שאמרו לי ואין לי למי לפנות.
כספי סוג הנזק :

הראל חברה לביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה