פרטי התלונה

תלונות הראל חברה לביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחמקות ממסירת פוליסת ביטוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה,
להלן מכתב שנשלח לחברת הביטוח (לאחר ששיחות טלפוניות כה רבות לא הועילו) אשר מפרט את עיקר תלונתי:
1.אנכי עבדתי בחברת בזק בינלאומי בין השנים 1999-2006, ודרך מקום עבודתי הייתי מבוטחת בכל התקופה האמורה בביטוח שיניים באמצעות חברתכם.
2.לפני כחודש סיימתי את תפקידי בחברת בזק בינלאומי ופניתי אל חברתכם בבקשה להמשיך את ביטוח השיניים באותם התנאים.
3.בעקבות פנייתי אלכם, נשלח לביתי טופס הנושא את הכותרת "טופס הצטרפות לביטוח פרותטי".
בטופס זה מצוינת התחייבותי לתקופה של 6 שנים אך לא מצוינים תנאי הפוליסה וביניהם זכויותיי.
4.מיד לאחר קבלת הטופס פניתי אל משרדכם בבקשה לקבלת פוליסת הביטוח המפרטת את כל פרטי העסקה החדשה. בקשתי זו נענתה בשלילה שוב ושוב, וכל ניסיונותיה עלו בתוהו.
5.הדבר תמוה בעיניי, שהרי ההתקשרות בינינו הינה התקשרות חוזית. אם כן, מדוע הינכם מסרבים למסור לי את פרטי החוזה? האם מדובר בחוזה חד צדדי? כיצד יתכן שחברתכם תדרוש ממני לחתום על תקופת התחייבות של 6 שנים מבלי לידע אותי על כל פרטי העסקה, הן כל זכויות והן כל חובות הצדדים????
6.האם במעשכם יש בכדי התחמקות מלהגיע לקיום העסקה או\ו חוסר תם לב בנוגע לחובתכם לגילוי פרטי העסקה.
7.ברצוני להזכירכם, כי סעיף 2 חוק חוזה הביטוח, תשמ"א-1981 קובע כי "נכרת חוזה ביטוח, על המבטח למסור למבוטח מסמך חתום בידי המבטח המפרט את זכויות הצדדים וחיוביהם (להלן – פוליסה)..." .
8.לאור האמור לעיל, אבקש את חברתכם לשלוח אליי לאלתר את פוליסת הביטוח המלאה הכוללת את כל פרטי העסקה בינינו לפקס 03.... או\ו לכתובת....."
****************************
נקודה להבהרה: פוליסת הביטוח החדש מציעה תנאים שונים מהפוליסה הקודמת (אחוזי ההתשתפות בחלקם גבוהים יותר...)
*******************************
היום (28/06/06) שוחחתי עם חברת הביטוח אולם הם שוב מתחמקים מלשלוח לי את פוליסת הביטוח ומפנים אותי לחברת בזק בינלאומי.
ברצוני להדגיש, כי לפני כשבועיים, לאור דרישת חברת הביטוח פניתי למקום עבודתי הקודם, פנייתי נענתה במסירות ובאדיבות האופיינית לחברת בזק בינלאומי, אולם לא היה בידי מחלקת משאבי אנוש לסייע לי, כיוון שכל פוליסה של מבוטח צריכה להשלח דרך חברת ביטוח (מה שהגיוני כי אני כבר מעל חודש לא עובדת שם, ותנאי הביטוח החדש שונים מהתנאים הישנים!!!!!)
***********************
אודה על עזרתכם!!
בברכה.

הראל חברה לביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה