פרטי התלונה

תלונות הראל חברה לביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחמקות ממשלוח פוליסת ביטוח (ביטוח שיניים) נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה,
להלן מכתב שנשלח לחברת ביטוח הראל (לאחר שיחות טל' רבות) המפרט את תלונתי :
"1.אנכי עבדתי בחברת בזק בינלאומי בין השנים 1999-2006, ודרך מקום עבודתי הייתי מבוטחת בכל התקופה האמורה בביטוח שיניים באמצעות חברתכם.
2.לפני כחודש סיימתי את תפקידי בחברת בזק בינלאומי ופניתי אל חברתכם בבקשה להמשיך את ביטוח השיניים באותם התנאים.
3.בעקבות פנייתי אלכם, נשלח לביתי טופס הנושא את הכותרת "טופס הצטרפות לביטוח פרותטי".
בטופס זה מצוינת התחייבותי לתקופה של 6 שנים אך לא מצוינים תנאי הפוליסה וביניהם זכויותיי.
4.מיד לאחר קבלת הטופס פניתי אל משרדכם בבקשה לקבלת פוליסת הביטוח המפרטת את כל פרטי העסקה. בקשתי זו נענתה בשלילה שוב ושוב, וכל ניסיונותיה עלו בתוהו.
5.הדבר תמוה בעיניי, שהרי ההתקשרות בינינו הינה התקשרות חוזית. אם כן, מדוע הינכם מסרבים למסור לי את פרטי החוזה? האם מדובר בחוזה חד צדדי? כיצד יתכן שחברתכם תדרוש ממני לחתום על תקופת התחייבות של 6 שנים מבלי לידע אותי על כל פרטי העסקה החדשה, הן כל זכויות והן כל חובות הצדדים????
6.האם במעשכם יש בכדי התחמקות מלהגיע לקיום העסקה (הערה שאינה במקור: אני רשאית להצטרף לפוליסה עד 60 יום מתאריך סיום עבודתי) או\ו חוסר תם לב בנוגע לחובתכם לגילוי פרטי העסקה.
7.ברצוני להזכירכם, כי סעיף 2 חוק חוזה הביטוח, תשמ"א-1981 קובע כי "נכרת חוזה ביטוח, על המבטח למסור למבוטח מסמך חתום בידי המבטח המפרט את זכויות הצדדים וחיוביהם (להלן – פוליסה)..." .
8.לאור האמור לעיל, אבקש את חברתכם לשלוח אליי לאלתר את פוליסת הביטוח המלאה הכוללת את כל פרטי העסקה בינינו לפקס ...או\ו לכתובת : ...."
===============
נקודות חשובות להבהרה:
1. הפוליסה החדשה שהוצעה לי מציעה אחוזי השתתפות גבוהים מהפוליסה הקודמת שלי.
2. מידע זה נמסר לי טלפונית עי נציגת החברה בשם רונית, אולם פרטי הפוליסה כולם- חובות וזכויות- (ובכללותם תנאי "האותיות הקטנות" האופיינים לחברות הביטוח..) לא נמסרו לי כלל- לא טלפונית ולא בכתב.
3. חברת הביטוח הפנתה אותי לחברת בזק בינלאומי לקבלת הפוליסה אצלם. בבזק בינלאומי פנייתי נענתה במסירות ובאדיבות האופיינית לחברה ,אולם לא היה בידי החברה לסייע לי, כיוון שפוליסות הביטוח נשלחות עי חברות הביטוח בלבד (דבר שהגיוני לאור העובדות כי אנני עובדת בחברה מעל חודש ובמיוחד לאור העובדה כי הפוליסה החדשה שונה מהפוליסה הקודמת).
**************
לסיום, אדגיש כי אני רשאית להצטרף לפוליסה עד 60 יום מתאריך סיום עבודתי, ותחושתי היא כי חברת הראל מנסה "למשוך" זמן על מנת שלא לקיים את הצעתה, לכן אבקש את עזרתכם בדחיפות.
בברכה.
כספי סוג הנזק :
1. שליחת פוליסה קודמת (!!!!) לפי מס מבוטח 5432. פתרון נדרש :

הראל חברה לביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה