פרטי התלונה

תלונות הראל חברה לביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא כדין בשיחת טלפון מטעה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28/01/15 פנה אליי נציג של חברת הראל בבקשה ל"עדכן את הפרטים האישיים שלי". מאחר והנציג השתמש במילה "עדכון" הנחתי שמדובר בביטוח קיים של העבודה ולכן נתתי לו את פרטיי. בדיעבד הסתבר שהנציג חייב אותי על פוליסת ביטוח תאונות אישיות (הנציג דיבר על מחירים אך לא הזכיר במהלך כל השיחה שאני רוכשת פוליסת ביטוח). אציין שבמהלך השיחה ביקשתי לקבל את הפרטים בדואר ולא לענות טלפונית, אך הנציג סרב בטענה שזה לא סובל דיחוי וחייב להיות טלפונית. משראיתי את החיוב בכרטיס האשראי (חיוב על חודש שלם למרות שהשיחה בוצעה ב-28 לחודש) התקשרתי בתאריך 12.02 למוקד ודרשתי לבטל לאלתר את הפוליסה וכן לקבל החזר שכן לא עלה בדעתי שאני רוכשת פוליסה שאין לי בה כל צורך. לאחר דין לדברים השיחה הועברה להאזנה ואני פניתי למחלקת ביטולים כדי למנוע חיובים נוספים (אציין שבתחילת השיחה המציגה דרשה ממני לבחור-או לבטל או להעביר להאזנה, ורק לאחר ויכוח ארוך הסכימה להעביר את בקשתי במקביל). הובטח לי שההאזנה תתרחש תוך שבועיים מקסימום. רק כשלושה שבועות לאחר מכן, ב-09.03, חזרה אליי המציגה בטענה שהשיחה תקינה.
מיותר לציין שאני מרגישה מרומה ומושפלת למרות שמדובר בסכום פעוט של כ-130 ש"ח. אני מבקשת להחזיק לי את כספי שנגבה במרמה.
כספי סוג הנזק :

הראל חברה לביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה