פרטי התלונה

תלונות הראל חברה לביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלבון וזלזול מוחלט בנוסף לאי הגעת מאתר נזילות נושא התלונה:
אלביליה חן שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏30 ‏אוגוסט ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אנחנו מבוטחים דרך הראל בנזקי צנרת דרך בקבוצת שחר http://www.shahar.com/ - מצודה 23 אזור, ת.ד. 11384, מיקוד 5800167 - מספר טלפון 03-5769238.

אומנם יש כאן אחריות של חברת שחר אבל אין ספק שאת הדין בגין האחריות הגדולה על ספק השירות המזלזל ועל עלבון הנפש ללקוחות שלה - הראל חייבת לתת, בטח כשלא ניתן ליצור קשר עם מנכ''ל קבוצת שחר כמו שניתן בכל חברה ואין להם מוקד שירות\קשרי לקוחות או פניות הציבור.

ביום שלישי שעבר ה25.8 שמנו לב שהמונה של המים שלנו מסתובב במהירות מאוד קיצונית ושיש בעיה חמורה. התקשרנו להראל, קיבלנו את המספר של קבוצת שחר מכיוון שמדובר בנזקי צנרת, הם תיאמו לנו מאתר נזילה רק ליום ראשון(היום) מיום שלישי אנחנו מחכים למאתר נזילה שיגיע,אנחנו ללא מים בבית כיוון שכל דקה שהמונה עובד מחייבת אותנו על מאות שקלים, עברנו שבוע מאוד קשה עם נושא המים, צריכה מאוד מינימלית ויש לנו תינוק בבית, בכל פעם שרצינו להשתמש במים היינו צריכים לפתוח את השיבר של המים של ביתנו וחויבנו במאות שקלים על כך וזה רק כדי להתקלח. המאתר נזילה היה אמור להגיע בין השעות 12:00-16:00 וגם קיבלנו על כך הודעת SMS, מכיוון שההורים שלי היו צריכים לצאת בשעה 16:00, בכל שעה התקשרנו למוקד כדי לברר מה קורה עם המאתר נזילות והסברנו שאנחנו צריכים שיגיע כמה שיותר מוקדם, בכל פעם אמרו שהם מעבירים לו הודעות. השעה 16:00 ומאתר הנזילות לא הגיע. התקשרנו למוקד, ענתה נציגה והסבירה שאכן זה מאוד לא תקין והיא תברר מה ניתן לעשות. בשעה 16:45 מתקשר אליי בני מהמוקד ואומר לי שמאתר הנזילות לא יגיע היום, הסברתי לו במילים יפות שאת השיחה הזאת הוא היה צריך לעשות איתי לפני השעה 16:00 ולא אחרי, מרגע זה בני פשוט החל לחזור אחרי כל משפט שלי, לזלזל בי כלקוח, אמר משפטים כמו ''טוב טוב, סיימת? יופי'' וכדומה, ביקשתי לדבר עם מנהל, הוא לא רצה לעלות מנהל, המשיך לזלזל ולהשתמש במשפטים לא שירותיים, הסברתי לבני שאני לא יורד מהקו עד שיגיע מנהל, לאחר 10 דקות של המתנה בני ניתק את השיחה בצורה יזומה.
אני לעולם לא נתקלתי בשירות כזה רע.
השירות של בני מתחת לכל ביקורת, אנחנו מיום שלישי ללא מים וזה השירות שאנחנו מקבלים בטלפון? זלזול מוחלט? השיחה מוקלטת ושמורה אצלי בטלפון, אני אשמח להעביר אליכם את השיחה, זה מכעיס ולא ניתן להבלגה. לטיפולכם בנושא ופיצוי הוגן אודה.
חן *******
בזבוז זמן סוג הנזק :
אני רוצה לדבר עם מנכ''ל הקבוצה ולהתלונן על השירות שקיבלתי פתרון נדרש :

הראל חברה לביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה