פרטי התלונה

תלונות הראל חברה לביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מבקשים להצטרף ..........5 חודשים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מזה כמה חודשים שאנו מבקשים להצטרף לביטוח בריאות וסיעודי במסגרת הסדר אטרקטיבי, שהחברה מציעה לעובדי מדינה (דרך מקום העבודה). העברנו את בקשת ההצטרפות הראשונה בתחילת 2006 (לצערנו איננו זוכרים את התאריך המדוייק).
בשל טעות של החברה, לא נשלחה אלינו בקשתם להשלמת מסמכים רפואיים.
רק כחודש וחצי לאחר שנשלחה בקשתנו להצטרף, כשהתקשרנו אנחנו לברר היכן עומדים הדברים, נמסר לנו על הטפסים הנדרשים.
מילאנו אותם והעברנו לחברה 3 פעמים!!! היות שכל פעם נציגי החברה שענו לנו טלפונית, מסרו מס' פקס אחר, ורק בפעם השלישית,(05.06.06) הנציגה שהבטיחה,(ענת), אכן עקבה אחר הדברים ועדכנה כי הטפסים הגיעו.
יצויין כי למרות זאת, כשהתקשרנו כעבור כשבוע, לברר מה סטטוס הבקשה, שוב נמסר לנו, כי החברה ממתינה למסמכים... רק אחרי שפקעה סבלנותנו, והסברנו חזור והסבר שהמסמכים הועברו ונמסר לנו שאף עודכנו, טרחו לבדוק שוב ולאשראת הדברים.
מאז חלפו למעלה מ 5 שבועות ולמרות ש 3 פעמים טענו נציגי החברה, שהועברה בקשה לזירוז ההליכים ואישור ההצטרפות, (וביקשו שנתקשר תוך שבוע או שבועיים) עדיין לא נעשה דבר. יתרה מכך, אנו מנסים להשיג טלפונית את החברה מהבוקר,(9/7) וממתינים מעל 10 דקות, בכל התקשרות (4 עד כה), ועדיין לא נענים.
יוצא מכך, שכ - 5 חודשים אנחנו רודפים אחרי חברת הראל, (מבזבזים זמן, טלפונים, וכסף יקר אותו אנו משלמים לחברה מתחרה בעבור פוליסה זהה אך יקר פי 3, ) וכל זה בשביל "השקט הנפשי" שהיא מציעה לנו בפירסומיה...
מה עוד עלינו לעשות כדי להיות מבוטחים בהסדר שהושג עבורנו במקום עבודתנו עם חברת הראל ?


כספי בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :

הראל חברה לביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
איילת דהן טוב - עוזרת שם ותפקיד:
רפי שלום רב ותודה על פנייתך אל חברתנו,
ראשית, צר לי על חוסר הנוחות באם נגרם.
שנית, הנושא הועבר לטיפול אל מול הגורמים המתאימים בחברה ואני תקווה שייפתר בהקדם.
תגובה:
רפרנטית בריאות יצרה קשר טלפוני והנושא בטיפול. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה