פרטי התלונה

תלונות הראל חברה לביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להעביר פרטי פוליסת בריאות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רח' אבא הלל 3 כתובת:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש פברואר 2006, פניתי לנציגי חברת הביטוח "הראל" בבקשה לקבל את תנאי פוליסת ביטוח הבריאות בה אני מבוטח במסגרת הביטוח קבוצתי של עובדי האוניברסיטה העברית. עשרות שיחות טלפון מול נציגי החברה לא הניבו שום תוצאה. (על פי דרישתי נמסר לי שכל פניותיי לחברה נרשמו). בפעמים הראשונות נמסר לי כי הפוליסה תישלח אלי, וכי הדבר יארך כ- 3 שבועות. כך דחוני ב"לך ושוב" במשך כ- 3 חודשים, כאשר בכל פעם "הופתעו" נציגי החברה לגלות כי עדיין לא קיבלתי את הפוליסה. לפני כחודש וחצי, לאחר שעדיין לא קיבלתי ולו בדל פוליסה אחד, הופניתי לבחורה בשם דפנה, שהציגה עצמה כאחראית על תחום הביטוח הקבוצתי לארגונים. על אף אדיבותה והבטחתה כי תטפל אישית בנושא ותעקוב אחריו, רק לאחר כ- 6 שבועות של "נדנוד" חוזר ונשנה קיבלתי ממנה, ביום 30.7.2006, תשובה האומרת כי על פי הוראת המחלקה המשפטית של החברה, אין להעביר למבוטחים את תנאי הפוליסה המפורטים, לרבות העדכונים שנעשו במסגרת מו"מ עם ועד העובדים בארגון. כמובן שבקשתי לקבל את תשובתה בכתב נענתה בסירוב, אך בידי יש הקלטה של השיחה האמורה.
אני דורש לקבל באופן מיידי את כל תנאי הפוליסה והעדכונים האמורים. סירוב או התעלמות מצד החברה יאלצוני לפנות למפקח על הביטוח ולעיתונות.
העברת תנאי הפוליסה המלאים בהקדם. פתרון נדרש :

הראל חברה לביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה