פרטי התלונה

תלונות הראל חברה לביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מסירת מידע,והחזר כספי נושא התלונה:
מועלם תומר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏20 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קרית אריה כתובת:
פתח תקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה20.9.06 התקשרתי לחברת הראל לביטוח לרכישת פוליסה לביטוח חו"ל דרך כרטיס האשראי. לאחר שיחה של מספר דקות מול הנציגה ,שבה היא מפרטת את כל ההטבות דרך הפוליסה הבסיסית(ולא המשודרגת) הוחלט על רכישת הפוליסה.הנציגה לא הזכירה ולא לרגע את עניין השתתפות העצמית,שכיום ידוע לי כ100$ ולא הסבירה לי שניתן לשדרג פוליסות ובכך להוריד את ההשתפות העצמי. לאחר שטסתי לחו"ל למקסיקו אושפזתי ביומיים בבית חולים,והבאתי איתי את האישורים הדרושים על מנת לקבל את כספי בחזרה.
לאחר שאני מחכה מעל חודש ימים לתשובה מתברר לי שחברת הראל לא מתכוונת להחזיר לי את כספי בחזרה משום שכל ההחזר הכספי נבלע על ההשתתפות עצמית. יש לומר שחברה כמו הראל חברה לביטוח שחורטת על דגלה אמינות,פתרון לדאגות,ומשפחה אחת,מרמה את לקוחותיה ורק לאחר התביעה מודיעה ללקוחותיה על השתתפות העצמית. המוקדנים שהם שליחי המערכת לא מבינים בכלל על מה אני כועס ולטענתם הייית אמור לקרוא את החוברת וזו בעיה שלי .
הבעיה היא שטסתי יום או יומיים אחרי כך שגם קריאת המידע בחוברת במידה והיתה נעשת,הייתה מאוחרת. לכן אני מבקש את כספי בסך 105$ על הוצאות אישפוז ותרופות בחזרה.
תודה ויום טוב
החזר כספי פתרון נדרש :

הראל חברה לביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה