אי מסירת מידע,והחזר כספי |
נושא התלונה: |
מועלם תומר |
שם/כינוי: |
יום רביעי 20 ספטמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קרית אריה |
כתובת: |
פתח תקוה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה20.9.06 התקשרתי לחברת הראל לביטוח לרכישת פוליסה לביטוח חו"ל דרך כרטיס האשראי. לאחר שיחה של מספר דקות מול הנציגה ,שבה היא מפרטת את כל ההטבות דרך הפוליסה הבסיסית(ולא המשודרגת) הוחלט על רכישת הפוליסה.הנציגה לא הזכירה ולא לרגע את עניין השתתפות העצמית,שכיום ידוע לי כ100$ ולא הסבירה לי שניתן לשדרג פוליסות ובכך להוריד את ההשתפות העצמי. לאחר שטסתי לחו"ל למקסיקו אושפזתי ביומיים בבית חולים,והבאתי איתי את האישורים הדרושים על מנת לקבל את כספי בחזרה.
לאחר שאני מחכה מעל חודש ימים לתשובה מתברר לי שחברת הראל לא מתכוונת להחזיר לי את כספי בחזרה משום שכל ההחזר הכספי נבלע על ההשתתפות עצמית. יש לומר שחברה כמו הראל חברה לביטוח שחורטת על דגלה אמינות,פתרון לדאגות,ומשפחה אחת,מרמה את לקוחותיה ורק לאחר התביעה מודיעה ללקוחותיה על השתתפות העצמית. המוקדנים שהם שליחי המערכת לא מבינים בכלל על מה אני כועס ולטענתם הייית אמור לקרוא את החוברת וזו בעיה שלי .
הבעיה היא שטסתי יום או יומיים אחרי כך שגם קריאת המידע בחוברת במידה והיתה נעשת,הייתה מאוחרת. לכן אני מבקש את כספי בסך 105$ על הוצאות אישפוז ותרופות בחזרה.
תודה ויום טוב
|
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|