פרטי התלונה

תלונות הראל חברה לביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרה מצער ויחס מזלזל של גורמים שונים בחברה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
ברצוני להפנות את תשומת לבה של חברת ביטוח הראל על מקרה מצער ויחס מזלזל של גורמים שונים בחברה בהם נתקלתי.
לפני יותר מעשר וחצי שנים החלטתי לבחור בכם על מנת לעשות ביטוח חיים לי ולבן שלי. לאחר הצעה שקיבלתי באותו הזמן מסוכנת ביטוח מיומנת גברת בלה ברודסקי מספר סוכן 009074 מספר רשיון 0619999, הסכמתי להיות לקוחה מאושרת של חברת ביטוח כה גדולה. למשך שנים לא היו לנו טענות או בעיות והשירות שקיבלנו מהסוכנת היה ממש מעולה! עם הזמן, בתחילת שנת 2006 ולאחר סקירת שוק, גיליתי שבמחיר שאני משלמת, אני יכולה לקבל מוצר הרבה יותר טוב, בפי כמה ממה שהציעו לי בחברתכם. בכך ביקשתי לסיים את התקשרותי עמכם ולעבור לחברה אחרת, בה אני נמצאת כרגע. פה התחיל הסיוט.
לבקשתי מסוכנת בלה לסיים את כל הקשרים, ביקשה ממני לחתום על הטופס הרלוונטי וכבכל חברה ההסבירה לי, כי אני עוברת לטיפול של שימור/קשרי לקוחות ונציג יצור איתי קשר תוך זמן קצר וכך היה.
מי שהתקשר זה סוכן(?) בשם אלכסנדר, לצערי לא מסר לי פרטיו חוץ משמו הפרטי וטלפון נייד שמספרו 0544307284. חשוב לציין, כי הוסבר לי חד משמעי שסוכן שימור יגיע אל ביתי עם הצעות אטרקטיביות בנסיון לשכנע להישאר בחברה. אלכסנדר בחר שלא לבזבז את זמנו היקר ולא הגיע אליי. הוא התקשר וטלפונית שיכנע אותי להגיע אליו לפתח תקווה בשביל שהוא ינסה לשכנע אותי!!! כמו כן הבטיח לי החזר על הנסיעה אליו. לצערי ובלי לחשוב פעמיים הסכמתי ונסעתי לפ"ת.
אלכסנדר היה דיבר בזלזול והציע לי הצעה שלצערי שוב הסכמתי. לפי בקשתי הבטיח לי, כי תוך חודש ישלחו לביתי מסמכים המסברים על מה שדיברנו ועל מה שסיכמנו ובנתיים הפוליסה שמספרה 8644627 מוקפאת עד גיל שישים ואז אני אקבל את כל הכסף כולל בונוס על זמן הזה בחזרה.
לאחר חודש לא הגיעו אליי מסמכים ואישורים וכשהתקשרתי לאלכסנדר, קולו בתא קולי ענה ואמר שבחודש הקרוב הוא נמצא בחו"ל. לא התייאשתי והתקשרתי לשירות לקוחות ובקשתי לקבל הסבר על המקרה הנ"ל, בסופה של שיחה נציג העביר אותי לשלוחה שלא היה בה מענה. התקשרתי לסוכנת שלי שהסבירה לי, כי אכן קיבלה מאלכסנדר מסמכים אבל עם תנאים שונים ממה שסיכמנו – הפוליסה מוקפאת עד גיל שבעים ולא עד גיל שישים כפי שהוסבר לי!!!. לא פלא שלא קיבלתי את המסמכים, כי נמסר לי מידע שגוי. אחרי חודש נוסף אני ובני ניסינו ליצור קשר עם אלכסנדר, אך תא קולי ענה לנו. כשהתקשרנו למשרד של סוכנת, ענו לנו שנשלח תלונה ושהם כבר לא מטפלים בזה.
שוב לא התייאשתי ושלחתי מכתב לחברת הראל לכתובת שמופיעה בחשבון שאני מקבלת. מאז עברו יותר מחודש, לא שיחת טלפון ולא מכתב - עד היום אין שום תשובה.
התייאשתי!
חשוב שתבינו, כי אם אתם רוצים לשמר את הלקוח לא כל כך יקר כמוני ומבטיחים דברים שלא מקיימים ואילו ידעתי שאפגוש יחס כזה מזלזל לא הייתי מעלה בדעתי להיות לקוחה שלכם.
אבקש שתיצרו קשר איתי או עם בן שלי לסגירת חשבון והחזרת כל הכסף המגיע לי ע"י שליחת המחאה לביתי, או העברה בנקאית לחשבוני. להזכירכם, אין לי שום כוונה להיות לקוחה שלכם כיום ובעתיד. כמו כן, לאחר שיחה עמכם, אבטל הו"ק בבנק. אין לי מה להוסיף על עילבון ,יחס מזלזל, בזבוז זמן וחוסר התייחסות למכתב שנשלח אליכם ואני מאמינה, כי נוכל לסגור את הנושא בדרכים המקובלות ללא מעורבות גורמים אחרים.
אשמח לתגובתכם המהירה.

נ.ב
המכתב תורגם משפה הרוסית.
עוגמת נפש, כספי, בזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :
סגירת חשבון והחזרת כל כספי המגיע לי ע"י שליחת המחא פתרון נדרש :

הראל חברה לביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה