פרטי התלונה

תלונות הראל חברה לביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול והזנחת נושא התאונה שחוויתי עד היום(20.12.08). נושא התלונה:
ויגיסר לוטן שם/כינוי:
‏יום שני ‏21 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
לפני חמישה חודשים! פתחתי אירוע ראשון בחיי של תאונה של מכונית אשר התנגשה בי בחברת הביטוח הראל.
הנציגים היו נחמדים ואכן הכל נפתח כהלכה,כמובן כמקובל שילמתי למוסך ההסדר שבו תיקנתי את רכבי באיזור רעננה 750 ש"ח השתתפות עצמית כמקובל.
לצערי עד היום למרות כל שבוע בו אני מטפלן לנציגי הראל בהם בחורה בשם ר' אשר מטפלת במקרה שלי,עד היום אין לי מענה מתאים.

למרות שחברת הביטוח קיבלה את הכסף אשר שילמה למוסך,אני לא קיבלתי את כספי,הסבר החברה: הראל,אני שולחת להם הודעה כל שבוע ואין תשובה מהם....

נשאלת השאלה כיצד חברת הביטוח קיבלה את כספה ואילו אני לא..

נשאלת השאלה מדוע לקוח של חברת ביטוח אשר משלם להם 5000 שקלים ביטוח מלא בשנה צריך לרדוף אחרי הנציגות א,(עורכת דין) ור' אשר מטפלת בחברה הנתבעת מנורה(החברה של בעלת הרכב אשר התנגשה בי).

למרות שכל חודש הובטח לי שעוד שבוע אני אקבל את הכסף,עד היום לא קיבלתיהו...

מה עושים?

תודה מראש

כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף 750 ש"ח. פתרון נדרש :

הראל חברה לביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה