אי טיפול והזנחת נושא התאונה שחוויתי עד היום(20.12.08). |
נושא התלונה: |
ויגיסר לוטן |
שם/כינוי: |
יום שני 21 יולי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
לפני חמישה חודשים! פתחתי אירוע ראשון בחיי של תאונה של מכונית אשר התנגשה בי בחברת הביטוח הראל.
הנציגים היו נחמדים ואכן הכל נפתח כהלכה,כמובן כמקובל שילמתי למוסך ההסדר שבו תיקנתי את רכבי באיזור רעננה 750 ש"ח השתתפות עצמית כמקובל.
לצערי עד היום למרות כל שבוע בו אני מטפלן לנציגי הראל בהם בחורה בשם ר' אשר מטפלת במקרה שלי,עד היום אין לי מענה מתאים.
למרות שחברת הביטוח קיבלה את הכסף אשר שילמה למוסך,אני לא קיבלתי את כספי,הסבר החברה: הראל,אני שולחת להם הודעה כל שבוע ואין תשובה מהם....
נשאלת השאלה כיצד חברת הביטוח קיבלה את כספה ואילו אני לא..
נשאלת השאלה מדוע לקוח של חברת ביטוח אשר משלם להם 5000 שקלים ביטוח מלא בשנה צריך לרדוף אחרי הנציגות א,(עורכת דין) ור' אשר מטפלת בחברה הנתבעת מנורה(החברה של בעלת הרכב אשר התנגשה בי).
למרות שכל חודש הובטח לי שעוד שבוע אני אקבל את הכסף,עד היום לא קיבלתיהו...
מה עושים?
תודה מראש
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת הכסף 750 ש"ח. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|