טיפול לקוי בפניה ומתן מידע שגוי |
נושא התלונה: |
יום ראשון 13 דצמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מחוז ישירים עובדי מדינה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 13/12 פניתי להראל, נציגתם שלחה אלי טפסים לשינוי חיוב הפוליסה לביטוח רכב, בכרטיס אשראי אחר מזה הנמצא אצלם, שמה הוא אנה דרי , התקשרתי עוד באותו היום, שוחחתי עם מס' נציגות במוקד עובדי מדינה , ישירים, ונאמר לי כי הפקס הגיע!!! והכל מעודכן ותקין. באותו היום, בנוסף, הנציגות השונות מסרו לי מידע שאינו אחיד לגבי גובה החיוב של המקיף הבדל של 100 ש"ח בין החיוב בפועל למה שנמסר, נושא עליו שוחחתי עם מנהלת בשם שושי, שהתנצלה בשמן על הטעויות, בנוסף להתנהלות הכה לקויה, גיליתי להפתעתי כי אמצעי התשלום אותו הראל ממשיכים לחייב הוא האמצעי הקודם, ולא עודכן למרות פניותיי הרבות ולמרות שביקשתי בפירוש שלא כך יהיה, עייפתי מהשירות הלקוי של הראל, אני מותש מלפנות אליהם. אבקש הסבר מעמיק של התנהלות כה לקויה מפי מנהל בחברה. חיוב מקיף כפי שנמסר לי מלכתחילה וכמובן דרך יצירתית של הראל לפצות על שיחות הטלפון הרבות והטרטור שלי.
|
מידע שגוי!! טרטור!!, חיוב באמצעי שגוי!!! |
סוג הנזק : |
חיוב באמצעי התשלום הנכון, חיוב כפי שנמסר לי מפי כמה נציגות ולא גבוה יותר. פיצוי כפי שיראו לנכון על הטיפול הלקוי!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|