פרטי התלונה

תלונות הראל חברה לביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן תשובה וחוסר טיפול בתביעה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בית הראל,אבא הילל סילבר 3 כתובת:
עתידית קופת פנסיה בע"מ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פניה לקופה הנ"ל במטרה לקבל כספי קופת הגמל על שם אשתי ז"ל.
כל הטפסים מולאו כדין ונאמר על ידי נציגי הקופה כי הכסף יועבר מיד.
בכל פניה עונה נציג אחר ובודק מחדש את נתוני המערכת- מאשר שהכול תקין ושיעביר שאילתא מדוע הכסף אינו מועבר.
תהליך זה נמשך מאז חודש יולי.
כל ניסיון לקבוע פגישה עם ממונה- נענה כי הממונה יטלפן אלי חזרה....
נראה כי משהו "לא כשר" מתנהל בקופה זו ובאם לא אקבל תשובה ואת הכסף בהקדם כולל פיצוי על הדחייה והצמדות כחוק- אאלץ להפנות את תביעתי לגורמים נוספים כולל לעתונות.
כספי סוג הנזק :
טיפול מ יידי בנושא פתרון נדרש :

הראל חברה לביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה