פרטי התלונה

תלונות הראל חברה לביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת רופא דרך מוקד רפואי של חברת הראל נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לחברת הראל מתגאה בביטוחי בריאות פרטיים אותה היא משווקת למגזרים רבים.
אני ומשפחתי מבוטחים בביטוח פרטי, וביום שישי 14.1.2011 הזדקקתי לרופא בשל מחלה של בתי.
הזמנתי מהם רופא בשעה 18:00 כדי שאוכל להגיע לבית מרקחת תורן בשעות סבירות וכן כדי לנסות ולטפל בסבל של הבת שלי. בשמן ההזמנה אמרו שהרופא יגיע בטווח של חצי עד 3 שעות.
בשעה 20:00, לאחר שהרופא לא הגיע עדיין התקשרתי שוב למוקד ובדקתי מה קורה עם הרופא. הובטח לי שאנחנו הבאים בתור לרופא.
בשעה 21:10 כשהרופא עדין לא הגיע, התקשרתי שוב, והגעתי למוקד של ביקורופא, ולא של הראל. להפתעתי הם ידעו שהזמנתי רופא, הודיעו לי שאני הבא בתור, ולאחר כ-10 דקות קבלתי טלפון מהרופאה שאמרה שעכשיו התחילה משמרת, שאלה על התסמינים של הבת שלי ואמרה שהיא בדרך.
.בשעה 22:05 הרופאה הגיעה, בדקה את הילדה ונתנה מרשם.

השירות מבחינתי פשוט מחפיר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיעמדו בהתחייבות, ואם יש להם לחץ שיוסיפו רופאים. בשביל זה אני משלם! פתרון נדרש :

הראל חברה לביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה