הזמנת רופא דרך מוקד רפואי של חברת הראל |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לחברת הראל מתגאה בביטוחי בריאות פרטיים אותה היא משווקת למגזרים רבים.
אני ומשפחתי מבוטחים בביטוח פרטי, וביום שישי 14.1.2011 הזדקקתי לרופא בשל מחלה של בתי.
הזמנתי מהם רופא בשעה 18:00 כדי שאוכל להגיע לבית מרקחת תורן בשעות סבירות וכן כדי לנסות ולטפל בסבל של הבת שלי. בשמן ההזמנה אמרו שהרופא יגיע בטווח של חצי עד 3 שעות.
בשעה 20:00, לאחר שהרופא לא הגיע עדיין התקשרתי שוב למוקד ובדקתי מה קורה עם הרופא. הובטח לי שאנחנו הבאים בתור לרופא.
בשעה 21:10 כשהרופא עדין לא הגיע, התקשרתי שוב, והגעתי למוקד של ביקורופא, ולא של הראל. להפתעתי הם ידעו שהזמנתי רופא, הודיעו לי שאני הבא בתור, ולאחר כ-10 דקות קבלתי טלפון מהרופאה שאמרה שעכשיו התחילה משמרת, שאלה על התסמינים של הבת שלי ואמרה שהיא בדרך.
.בשעה 22:05 הרופאה הגיעה, בדקה את הילדה ונתנה מרשם.
השירות מבחינתי פשוט מחפיר.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שיעמדו בהתחייבות, ואם יש להם לחץ שיוסיפו רופאים. בשביל זה אני משלם! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|