פרטי התלונה

תלונות הראל חברה לביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת פיצויי פיטורים בזמן נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בראשון לנובמבר פוטרתי מעבודתי. ב 9.11 נשלחה הודעה למבטי סיימון על ידי מעסיקי האחרון בקשה לשחרור כספי הפיצויים שברשותי. במהלך חודש נובמבר יצרתי קשר עם המוקד הטלפוני על מנת לשחרר את כספי הפיצויים.
במהלך השבועיים הנ"ל , מנהל בשם בני התקשר שלוש פעמים והתנצל על העובדה שטרם שלחו אליי את הטפסים היות וקיימת בעיה במחשבים.
ב 2/1 שלחתי בפקס את הבקשה לשחרור הכספים ואף שוחחתי עם שרית איילין אודות בקשתי. הנ"ל הבהירה לי כי היא מעבירה בקשה דחופה לשחרור הכספים עקב העיכוב שהיה עד כה.
ב12.1 התגלה לי ע"י נציג שירות כי בקשתי טרם הועברה לחברת הביטוח הראל. מאז ועד היום אני בקשר עם מנהלת (גלית) שאכן מנסה לעזור לי אך לדבריה הבעיה נעוצה בחברת הראל. הם לא מספקים תשובה, לא עונים, והטיפול הועבר למנהל בכיר. היום השני לפברואר ועדיין הכסף לא נראה באופק. חשוב לי לציין כי אני מעוניינת בכספי בדחיפות היות ואני מתגוררת במצפה באיזור הגליל, בהריון בחודש מתקדם ואני חייבת לרכוש רכב. אשמח לקבל תגובה ועזרה בעניין
עוגמת נפש סוג הנזק :

הראל חברה לביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה