פרטי התלונה

תלונות הראל חברה לביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר טיפול בנזק מבנה ורכוש בעקבות נזילה נושא התלונה:
‏יום שני ‏22 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
אבא הילל 3 רמת גן כתובת:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:


בסוף חודש יולי 2005 נתגלו סימני רטיבות ראשוניים בקיר האמבטיה הגובל בחדר משפחה (אציין שזהו קיר פנימי). סימני הרטיבות החלו להתפשט גם לריצוף של שני חדרי הילדים וקיר נוסף פנימי.
בתאריך 22/08/05 פנינו לסוכן הביטוח שלנו מר אלדד דודקביץ', שמיד טיפל בנושא וקבע לנו בדיקה של אינסטלטור מטעם חברת האחים יהב.
בתאריך 23/08/05 הגיע האינסטלטור, לאחר 5 דקות של העפת מבט סיכם ללא בדיקה נוספת שסימני הרטיבות נובעים מאיטום לקוי סביב האמבטיה בחדר האמבטיה של הילדים.
בתאריך 24/08/05 שוחח יוני עם טלי מחברת הראל בנושא תביעת הביטוח, לדבריה אלדד יחזור אלינו עם תשובה בהקדם.
במקביל האיטום הלקוי תוקן על ידינו.
ב- 28/08/05 אלדד שוחח עם יוני ואמר שהוא מפנה אלינו שמאי שיצלם את הנזק ונתבע את תיקון הנזק מחברת הביטוח.
ב- 02/09/05, הגיע מר יינון שטרית השמאי מחברת טבת שמאים, צילם וביקש שנביא הצעות מחיר מקבלני שיפוצים מכיוון שבכל מקרה, השיפוץ מתבצע על ידינו וחברת הביטוח רק משלמת.
הרטיבות המשיכה להתפשט ל :
קירות פנימיים, מדפי ספרים + ספרים , סלסילות שהיו מונחות על הפרקט, הפרקט עצמו ובפנלים.
קבלני השיפוצים שהגיעו על מנת לתת הצעות מחיר טענו שלדעתם הרטיבות איננה תוצאה רק של איטום לקוי, אלא נזילה כלשהי. יתרה מכך בהצעת המחיר של מ.א.חן נכסים המצורפת ישנה הערה בסיום ההצעה : "קיימת אופציה סבירה שהרטיבות מגיעה מצנרת הדלוחים באמבטיה".
בסוף ספטמבר נשלחו שתי הצעות מחיר של קבלני שיפוצים לפי בקשתו של יינון.
במהלך כל חודש אוקטובר היו בינינו לבין מר אלדד טלפונים לגביי – מה קורה עם הטיפול בתביעה?!?!
בחודש נובמבר ראינו שנזקי הרטיבות מתפשטים באופן מהיר ומאסיבי:
הריחות והטחב הם בלתי נסבלים, הקירות מתקלפים, המרצפות רטובות, הפרקט, ובנוסף נזקי הרכוש גדלו.
ולכן התחלנו לפנות ישירות לחברת הביטוח, במקביל לפניותינו לאלדד וזאת במטרה שיגיעו שוב לבדוק האם מדובר בנזילה כמו שהמליץ קבלן השיפוצים בהצעת המחיר שלו.
התפשטות הרטיבות נראתה לנו חשודה, לאור המצב נראה לנו לא הגיוני שהבעיה נפתרה כאשר הנזק גדל.
לאחר ויכוחים והמון עצבים ב- 22/11/05 הגיע אינסטלטור מטעם האחים יהב בשם מוטי ואמר שלדעתו לא מדובר באיטום לקוי, אלא בנזילה כלשהי שאותה הוא לא מצליח לאתר.
הוא טען שיתכן שהנזילה היא מחיבורי צנרת הנחושת שלנו ולשם כך צריך להרים ריצוף, הוחלט לא לעשות כך באותו יום ויחזרו אלינו למחרת.
בכל מקרה טען שהנזק אכן גדול (מצ"ב סיכום ביקור של מוטי).
לאחר שראינו ששוב אין שום תגובה מאף אחד דרשנו תשובות מאלדד שהבטיח שמחר בבוקר תתקיים ישיבה בנושא שלנו עם המנהלת של ולרי מאחים יהב ומיד לאחר תום הישיבה ידווחו לנו מה יהיה ההמשך.
לאחר ויכוחים קשים ועצבים נוספים במהלך 5 ימים לא קיבלנו תשובות.
שוחחנו גם עם אתי מהראל שהבטיחה שנטופל.
רק לאחר 5 ימים קבעו איתנו שוב, ב- 28/11/05 הגיע שוב מוטי האינסטלטור ביחד עם אריה יהודה מחברת אינפרטק לצורך בדיקה עם ציוד מתקדם. ביקשו אישור מיוני לפתוח פתח בקיר בין חדר האמבטיה לחדר המשפחה (הקיר הראשון שניזוק) ושם לא נמצאה נזילה, ביקשו לפתוח פתח נוסף בקיר הפנימי בין חדר האמבטיה לאחד מחדרי הילדים ולאחר כשעה וחצי נמצא מקור הנזילה. (עד היום שני פתחים אלה נשארו פתוחים ללא כל טיפול).
נמצא שהאביק באמבטיית הילדים סדוק וכל המים שאמורים להתנקז מהאמבטיה לצינור הביוב פשוט זורמים היישר לרצפת הבית.
(נציין שביום זה יוני סיים את יום העבודה שלו בשעה 13:00).
ב- 29/11/05 נקבעה ע"י נורית מיהב פגישה עם השמאי ונורית ביקשה ששנינו נהיה נוכחים בפגישה מכיוון שיגיעו שני שמאים- רכוש ושיפוץ המבנה.
שוב יוני עזב יום עבודה וביטל פגישות מתוכננות על מנת להגיע לפגישה חשובה זו.
בפועל הגיע רק שלומי – קבלן השיפוצים מטעם חברת יהב, עם הדו"ח של יינון השמאי מחודש אוגוסט. שלומי אישר את הנזקים המאושרים בדו"ח וטען שיש נזקים חדשים נוספים שמצריכים אישור נוסף של שמאי.
הובטח לנו שפגישה חשובה זו כבר תכלול את שני השמאים ובסוף הגיע רק שלומי, לאחר דין ודברים קשים עם ריקי מהראל ונורית מיהב נקבעה פגישה נוספת ביום א' הקרוב עם יינון ושלומי יחד בכדי להתקדם.
ב- 04/12/05 התקיימה בביתנו פגישה משותפת של שלומי מיהב שהביא איתו 3 בעלי מקצוע (פרקט, נגר ושיפוץ) ויינון השמאי.
יינון רשם את כל הנזקים החדשים כולל נזקי הרכוש וביקש מאיתנו לשלוח לו את ערך הרכוש הניזוק, אמר שעד סוף השבוע או תחילת השבוע הבא, לכל המאוחר, חברת הביטוח תיתן לנו תשובות לגבי כל הכיסויים – באמצעות סוכן הביטוח שלנו.
בסוף השבוע יצרנו קשר עם אלדד שאמר שעדיין אין תשובה וביום שני שלאחר מכן – 12/12/05 הודיע לנו אלדד שכל התשובות מתעכבות מכיוון שעדיין לא הגשנו את הדו"ח לגבי ערך הרכוש שניזוק ( דבר שלא הובהר על ידי השמאי בביקורו אצלנו שהתשובות תלויות בהגשת ערך נזק הרכוש).
למחרת ב- 13/12/05 נשלח למר יינון שטרית דו"ח מפורט עם ערך התכולה שניזוקה.
למעשה מאותו יום אנו נמצאים בחוסר וודאות, אנו מקבלים תשובות שחלקן טוענות שקיים ויכוח בין חברת הביטוח לבין חברת יהב בנושא (מי אשם) כאשר בפועל הנזק עדיין ממשיך לגדול מכיוון שכל החול מתחת לריצוף ספוג מיים.
בשיחת טלפון עם אתי מהראל שלדבריה היא מטפלת בתיק, היה ניסיון להאשים אותנו בטיפול לקוי בנושא. לטענתה יינון מציין שנאמר לו ע"י יוני שהרטיבות החלה לפני כשנה כתוצאה מאיטום לקוי של קירות חיצוניים, דבר שלא נאמר מעולם.
יתרה מכך, הרטיבות הראשונית החלה בקירות פנימיים בלבד.
נאמר לנו בשבוע האחרון דהיינו תחילת ינואר!!! שחברת הביטוח מעוניינת לקדם את הנושא וליצור פגישה משותפת בינינו לבין המנהלת הראשית שמטפלת בתביעות, דבר שלא קרה עד לרגע כתיבת מכתב זה.
אלדד משוחח עימנו מדי יום וסופג מאיתנו תחושות קשות ומרירות על חוסר הטיפול והזלזול במקרה שלנו.
לאחר שאלדד מקבל מדי יום תשובות ואנו מצטטים "מחר תהיה תשובה" , בשלב זה אלדד הרים ידיים.
עד לרגע זה לא ברור לנו מי מטפל בנו בחברת הביטוח, מעבירים את האחריות מאחד לשני ואף אחד בעצם לא נותן מענה!!!
הבית שלנו מלא בטחב, עובש וריח רטיבות, כרגע בעונת החורף הבית סגור ולא מאוורר, מדי יום ומדי לילה אנו נושמים אוויר לח מה שגורם לנו להרגשה ולנשימה לא נקייה.
המראות שיש בבית : קירות מתקלפים, רטיבות נראית בפרקט, מדרגות לא בטיחותיות ומקומות שונים בבית שאין באפשרותנו להניח חפצים על הרצפה כי הכול נרטב.
השגרה היומיומית שלנו התערערה. הבת הבכורה שלנו אינה ישנה בחדרה וממעטת להיות בחדר לאור העובדה שיש ריח רע ומסוכן לבריאותה.
הבית נראה מוזנח, לא נקי למרות שאנו דואגים לנקותו.
אנחנו לא מזמינים אורחים וחברים ומשתדלים להיות כמה שפחות בבית בגלל אי הנעימות.
בנוסף אנו חיים כרגע בחוסר וודאות, בתחושות קשות, ובתחושות של זלזול.
עוגמת הנפש היא רבה ובלתי ניתנת לתיאור בכדי להבין את המצב המלצנו שהפגישה בינינו לבין הנוגעים בדבר תתקיים בביתנו.
הנזק כיום הגיע למימדים עצומים, דבר שבהחלט היה נמנע במידה והיו מלכתחילה בודקים בצורה רצינית ומקצועית את טענותינו לנזילה.
לאור כל האמור לעיל החלטנו לתת ארכה אחרונה בהחלט של 14 יום מיום כתיבת מכתב זה.
באם חברת הביטוח לא תעבור לטיפול במקום לסחבת, אנו פונים לשמאי פרטי שיעריך את הנזקים, והעלות תוטל על חברת הביטוח.
במקביל אנו נעביר את הטיפול לעורכת דין מטעמינו.

לסיכום, ברצוננו לצטט את משפט בו אנו נתקלים כאשר אנו מתקשרים לחברת הביטוח :
"הראל חברה לביטוח- בשביל השקט הנפשי שלך".
אמירה זו לא משקפת את אופן הטיפול ואת היחס שקיבלנו מהרגע ראשון ועד היום.

העתקים :
אלדד דודקביץ' – סוכן ביטוח
אתי – חברת ביטוח הראל
עו"ד לאה פורת

המכתב כלשונו הועבר לחברת הביטוח בתאריך 7.1.06 ,היום התקשרנו שוב לסוכן והוא הפנה אותנו למר פיצ'ון -ממלא מקום מנהל אזור ת"א תובה דרך הסוכן שלנו שבמהלך השבועיים האחרונים לטענתו ביקר אצלינו שמאי,דבר שלא היה ולא נברא...לאחר טלפונים ועצבים נאמר לסוכן הביטוח שבעצם זו היתה טעות.....ועדיין אף אחד מחברת הביטוח לא טרח ליצור עימנו קשר אף על פי שהובטח לנו שהיום מר פיצ'ון יתפנה לעיצור עימנו קשר.
נזק בריאותי מבנה ורכוש סוג הנזק :
טיפול מיידי בנזק שנגרם כתוצאה מהנזילה מדובר בזלזלו פתרון נדרש :

הראל חברה לביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
איילת דהן טוב - עוזרת שם ותפקיד:
בוקר אור,
פנייתכם התקבלה והועברה לטיפול מול הגורם המתאים.
אני תקווה שהנושא ייפתר בהקדם האפשרי.
יום טוב.
בברכה,
איילת
תגובה:
הועבר לטיפול מיידי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה