פרטי התלונה

תלונות הראל חברה לביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור המבוטח נושא התלונה:
שיף צחי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏26 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מכוניתי נפגעה בתאונה והוכרזה כטוטאל לוס. במסגרת הביטוח מגיעים לי 23 ימים של רכב חלופי (למה 23? ואם חברת הביטוח כושלת בהעברת מה שמגיע לי למה עלי להשאר ללא רכב חלופי? תמהתני). לני קבלת הרכב היה עלי לעבור טלפונים וטרטור עם חברת הביטוח ששיגרה אותי לשגריר על מנת לקבל את הרכב. משגריר נאמר לי שאכן חברת הביטוח הודיעה להם על זכאותי ושעלי לשלוח בפקס ניר זה ואחר. עם קבלת הרכב התחוור לי שאני מקבל אותו ל 11 ימים. בחלוף 11 ימים עלי לקבל טופס הצהרה, למלא אותו ולשגר אותו בפקס על מנת לקבל אישור להמשך אחזקתו של החלופי. הפקס בביתי היה מקוקלק לא יכולתי לשלוח פקס ונעשה בלגן גם עם שגריר וגם עם הראל וגם עם חברת ההשכרה. והשאלה היא: מה פתאום אני נדרש למיני הצהרות? למה חברת הביטוח אינה דואגת ליידע את מי שצריך ליידע שקיבלתי/לא קיבלתי את הכסף ואודות זכאותי/אי זכאותי לרכב החלופי? מה פתאום אני מתווך בין חברת הביטוח וחברת ההשכרה ולמה אני צריך גם את שגריר בתוך המתווכים שבין הביטוח וההשכרה? פתאום הם איבדו קשר, חברת הביטוח ושגריר, ואני נדרש לתווך ביניהם עם הצהרות מטומטמות. זו התנהלות שמזלזלת במבוטח ומצביעה על שירות חרא. וזו רק תלונה אחת ממוקדת מתוך עשרות אירועים דומים שנאלצתי לחוות בעקבות התאונה, הבית חולים והטוטאל לוס (ומזל שבצד שלי יצאו כולם שלמים). נסיונות חוזרים (בטלפון, בפקס ובמייל) ונשנים לדבר עם מנהל בחברת הביטוח נתקלו בקיר אטום וללא מענה.
עגמת נפש ויחסים לא נעימים עם הפקידים השונים.המתנשא סוג הנזק :
למנוע מהמבוטח לבצע את עבודתם של פקידי הביטוח, ההשכ פתרון נדרש :

הראל חברה לביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
איילת דהן טוב - עוזרת שם ותפקיד:
צחי שלום רב ותודה על פנייתך.
פנייתך התקבלה והועברה לטיפול מול הגורם המתאים.
תגובה:
מענה יינתן ע"י הגורם המקצועי המתאים בהקדם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה