פרטי התלונה

תלונות הראל חברה לביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צירוף מבוטח לביטוח ללא הוראת המבוטח, בקשות החזר פרמיה שנגבתה לאחר מתן הוראת ביטול פוליסה< נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' אבא הלל 3 רמת גן כתובת:
ביטוח שיניים גביה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בסוף מאי בעלי פנה בכתב להראל ביטוח שיניים בבקשה להמשיך את הביטוח באופן פרטי לאחר שסיים לעבוד בחברה שכל עובדיה היו מבוטחים בביטוח שיניים קבוצתי בהראל. הוא שלח טופס הצטרפות ובו פרטים שלו בלבד. כשבועיים לאחר מכן, שמנו לב שהראל גבתה תשלום כפול - עבור שני המבוטחים. כשפניתי להראל הוסבר לי שאני גם צורפתי לביטוח (ללא הוראתינו!). ביקשתי מיד לבטל את הפוליסה שלי ולזכות את החשבון בפרמיה ששולמה. עבר חודש, לא יצרו איתי קשר וגם לא זיכו את האשראי. פניתי שוב, ואז נאמר לי שקיבלתי טיפול בתקופה הזאת ועל כן עליי לשלם עליו. הסכמתי, וביקשתי לקזז את ההפרש מסה"כ הפרמיה ששילמנו. ובינתיים עבר עוד חודש, ושוב חייבו פעמיים את האשראי.
נוצר רושם שחברת ביטוח הראל לא מתכוונת להחזיר את הפרמיה שגבתה.
אשמח לקבל אינפוט.
כספי סוג הנזק :
החזר פרמיה מיידי באמצעות זיכוי אשראי או העברה בנקאית פתרון נדרש :

הראל חברה לביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה