פרטי התלונה

תלונות הראל חברה לביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטוח בריאות של הראל שלא מכסה כלום (ולא מדובר בדברים גדולים) נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
למשפחתי יש ביטוח בריאות בערך משנת 2001. במהלך כמה שנים אחרונות פניתי וביקשתי לקבל עזרה והחזרים בנושאים שונים.גיליתי שזה בלתי אפשרי.תמיד ישנם תירוצים ו"נסיונות" לאפנות אותי לגורמים שיתנו מענה, אך בפועל לא נותנים שום מענה ורק מטרטרים בלי בושה.
אני מבינה שביטוחים עובדים על פי שיטת ההפחדה, אך יש גבול לכל דבר. הם מוכרים לאנשים שקרים ואבטחות כוזבות. כאשר חתמנו על פוליסה שכחו לעדכן אותנו לגבי התנאייות והגבלות. לא ראיתי גם אותם גם במסמכים שקיבלתי מאוחר יותר.
לדוגמא: פניתי יותר מפעם אחד עם בקשה להחזר עבור טיפול פסיכולוגי. נאמר לי שביטוח שלי כולל שרותים אמבולטורים מכסה את המקרה, אבל..תמיד יש "אבל", אני חייבת לפנות לחברה שתתן לי רשימת מטפלים שבהסדר. לא יודעת מאיפה הם הוציאו את המטפלים האלה ולמה אני חייבת לפנות למטפל שאיני סומכת אליו. וזאת עדיין לא בעיה העיקרית במקרה הזה. כל העסק "עובד" בצורה הבאה:
1.אני מתקשרת למוקד ומשאירה את הפרטים.
2. חוזרים אליי במהלך 48 שעות ושואלים במה מדובר. ומוסרים לי מס' טלפון של אדם שבידו ישנה רשימה של מטפלים בהסדר.
3.מתקשרת ומדברת עם אותו אדם ומוסרת שוב פעם את כל הפרטים. מקבלת ממנו תשובה שבעוד יום או יומיים יחזרו אליי עם פרטי המטפל שיכול להתאים לי.
(חשוב לציין שבאותו רגע ביקשתי לקבל לא שם אחד, אלה כמה.)
4. כעבור יומיים או שלושה חוזרים אליי עם שם ומספר טלפון של מטפלת.
5.מתקשרת למטפלת ולאחר שיחה קצרה מתברר שהיא לא פסיכולוגית קלינית , אלה עובדת סוציאלית עם הכשרה מאוחדת.
6.אני חוזרת לאותו אדם שנתן את השם, אך מגיעה למוקד הודעות.
....וחוזרת על פעולות מ-1 עד 6 לא פעם ולא פעמיים.
ובנתיים ילד בן 9 שזקוק לטיפול דחוף ואנו הורים שזקוקים להדרכה "משחקים" בתופסת עם חברת ביטוח או מחליטים לשלם כסף לטובת הילד.
מקרה נוסף.
לפי פוליסה ישנו כיסוי עבור תרופות מרשם שלא כלולות בסל. השתתפות עצמית היא 260 ש"ח למרשם. הכל טוב ויפה. זה מה זכתוב בפוליסה שקיבלתי, אך לא כתוב בה שזה מותנה בקניית תרופה במשך תקופה רציפה ולפחות בסכום של 7700 ש"ח. זאת אומרת האם מחיר התרופה 600 ש"ח אני צריכה לממן אותה במשך 12 חודשים (שנה) מכיסי ואז לקבל החזר. אבל במידה ומפסיקים ולא מגיעים לגובה של 7700 ש"ח לא מקבלים כלום. יפה? נכון? והאם ילד אחרי חודש או חודשיים-שלושה לא מגיב לטיפול - נדפקתי מכל הכיוונים?
נשאלת שאלה: איך בדיוק להתייחס לעל זה? למי ניתן לפנות כדי לעסות סדר בדברים?
או שעדיף לבטל פוליסה וגמור עם זה?

בכבוד רב,
רחל רובין
גם סוג הנזק :

הראל חברה לביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה