|
|
|
|
|
|
תשלום כפול עבור פריימת ביטוח |
נושא התלונה: |
יום ראשון 27 מרץ 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
רמת גן |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בחודשים ספטמבר ואוקטובר 2011 נוכו כספים עבור ביטוח שיניים/בריאות מתלוש פנסיה ומכרטיס אשראי. לאחר בירור טלפונית וגם בדואר רשום, נאמר לי שאקבל החזק רק עבור חודש אוקטובר 2011 ולא עבור חודש ספטמבר כי התשלום הפרמיה הוא מראש.
כל השינויים בפוליסה נעשו ללא ידיעתי וללא הסכמתי.
התשובה לא הייתה מקובלת עלי. במשך כל התקופת הביטוח התשלום היה לאותו חודש ולא מראש. ביקשתי לקבל אישור שאכן התשלום מראש כמו ריכוז תשלומי פרמיה ו/או חשבונית המפרטת את גובה התשלום ולאיזה תקופה בוצע התשלום.
עלי לציין שמעולם לא קיבלתי שום פירוט על התשלומים. ברור שאין כאן שום שקיפות.
לאחר שלא קיבלתי שום פירוט התשלומים וחב' "הראל" עומדת בסירובה להחזרת כספים. פניתי במכתב רשום בתאריך 27.11.11 לעו"ד אפרת אולברג-גרטל- ממונה על פניות הציבור "הראל ביטוח".
עד תאריך שליחת המייל הזה לא קיבלתי תשובה מעו"ד אפרת אולברג-גרטל.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
הראל חברה לביטוח שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|