פרטי התלונה

תלונות הראל חברה לביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום כפול עבור פריימת ביטוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏27 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודשים ספטמבר ואוקטובר 2011 נוכו כספים עבור ביטוח שיניים/בריאות מתלוש פנסיה ומכרטיס אשראי. לאחר בירור טלפונית וגם בדואר רשום, נאמר לי שאקבל החזק רק עבור חודש אוקטובר 2011 ולא עבור חודש ספטמבר כי התשלום הפרמיה הוא מראש.
כל השינויים בפוליסה נעשו ללא ידיעתי וללא הסכמתי.
התשובה לא הייתה מקובלת עלי. במשך כל התקופת הביטוח התשלום היה לאותו חודש ולא מראש. ביקשתי לקבל אישור שאכן התשלום מראש כמו ריכוז תשלומי פרמיה ו/או חשבונית המפרטת את גובה התשלום ולאיזה תקופה בוצע התשלום.
עלי לציין שמעולם לא קיבלתי שום פירוט על התשלומים. ברור שאין כאן שום שקיפות.
לאחר שלא קיבלתי שום פירוט התשלומים וחב' "הראל" עומדת בסירובה להחזרת כספים. פניתי במכתב רשום בתאריך 27.11.11 לעו"ד אפרת אולברג-גרטל- ממונה על פניות הציבור "הראל ביטוח".
עד תאריך שליחת המייל הזה לא קיבלתי תשובה מעו"ד אפרת אולברג-גרטל.
עוגמת נפש סוג הנזק :

הראל חברה לביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה