פרטי התלונה

תלונות הראל חברה לביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ד"ר קירא ברביש - רופאת הסדר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ריינס 18 בית הרופאים כתובת:
ד"ר קירא ברביש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני מבוטח בהראל דרך הסדר של משפחות אנשי הקבע והגמלאים.
לפני כחודשיים ביצעתי ניקוי שיניים אצל הרופאה בהסדר הקרובה לביתי החדש בתל אביב. כעבור יומיים מיום הניקוי, חשתי כאבים עזים בשן טוחנת והגעתי למרפאה שביצעה את ניקוי השיניים עם חשד קל שהכאבים התרחשו מטיפול השיננית. ד"ר קירא קבעה שיש לבצע טיפול שורש ודרשה מקדמה בסך 500 ש"ח. שילמתי לה את מלוא הסכום והיא החלה בטיפולים. מידי שבוע אני מגיע אליה במהלך החודשיים האחרונים לטיפולים והיא טוענת באופן תמידי שחברת הביטוח אינה משלמת לה למרות שקיבלה אישור על טיפול השורש ואף דורשת ממני סכומי כסף נוספים (בסך כמה מאות שקלים) בטענה שה-500 ש"ח אינם מכסים את המבנה והכתר הזמני. לאחר בירורים עם חברת הביטוח כמובן שהסכום אותו היא דרשה גבוה משמעותית ממה שבפועל הייתי צריך להשלים.
אני כבר בטיפול השביעי לאותה השן ועדיין קיימים כאבים ועדיין לא הוזמן כתר קבוע. הרופאה טוענת שנבדוק את מקור הכאבים בכל פעם שאני אגיע אליה, אבל בניגוד לכך היא אומרת שצריך להמתין והדלקת צריכה זמן כדי לעבור. הטיפול הבא שלי הוא לעוד שבועיים ושוב היא טוענת שהיא צריכה לקחת מידות לאחר שכבר לקחה פעמיים.
הכאב הוא בלתי נסבל ואני מרגיש שהיא מחכה שחברת הביטוח תשלם לה את הסכום ורק לאחר מכן היא תיתן גז ותנסה לטפל בשן בצורה מקצועית.
בנוסף לכך, היחס שלה מאוד קר ולא אדיב, הטיפולים עצמם נראים מאוד לא מקצועיים ומאוד מהירים ביחס לכל רופאי השיניים שהייתי אצלם בעבר. חברת הביטוח (הראל) טוענת שאין באפשרותה לעזור לי אלא ההתמודדות היא מול רופאת השיניים.
מכיוון שחשדתי בה עוד בשלבי הטיפול המוקדמים, רוב השיחות הטלפוניות שלי איתה והטיפולים בהם נכחתי מוקלטים.
בזבוז הזמן, עוגמת הנפש ומצב השן גרמו לי לסבל רב ולמרות זאת לא אמרתי זאת לד"ר קירא מכיוון שפחדתי שזה יפגע באיכות הטיפול.
אודה לכם על התייחסותכם,
שחר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מצד ד"ר קירא ברביש, ואפשרות מימוש הביטוח על השן אצל רופא הסדר אחר פתרון נדרש :

הראל חברה לביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה