פרטי התלונה

תלונות הראל חברה לביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן תשובה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
הראל+מנורה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
עקב מותו הטראגי של סוכן הבטוח {ישעיה צעידי ז"ל}פניתי ביוזמתי למחליפו שיעדכן אותי מה מצב הבטוחים שלי ,לדבריו ציוד המחשבים שהיה במשרד של המנוח מיושן וקשה למצוא נתונים מעודכנים.פניתי ע"פ הצעתו לחברות הבטוח בר.גן ובת"א ועד כה לא נעניתי .
הפליא אותי מאוד שאף נציג אחד מן החברות הנ"ל לא טרח ליצור קשר עמי כדי לאמר לנו מה קורה עם הבטוח.
יתר על כן ,נמסר לי באופן לא רשמי שהיו אי סדרים נוראיים בכל ניהול המשרד עד כדי פשיטת רגל של הסוכן המנוח.
כיום אני בגמלאות למעלה מגיל 65 ומעונין לדעת מה מצב הבטוחים שלי כ"כ פשוט.
ואין עם מי לדבר ולברר.



חוסר ודאות ועוגמת נפש רבה סוג הנזק :

הראל חברה לביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
איילת דהן טוב - עוזרת שם ותפקיד:
מר צברי שלום רב,
ראשית ברצוני להתנצל על עגמת הנפש שנגרמה לך.

שנית, צר לי כי פנייה ממאי 05 מגיעה אלינו לטיפול במרץ 06, אך עם זאת ננסה לעשות את המיטב בכדי לטפל בעניינך בהקדם.
תגובה:
קיבלנו את תלונתך לגבי אי המענה לפנייתך וצר לנו על המתנתך המרובה.
אכן הסוכן בפוליסה היה צעידי ישעיהו ז"ל.
מדובר בפוליסה לביטוח חיים מס' 67207011 שהתשלומים עבורה הופסקו
ב- 6/2004.
נשמח להעביר אליך בדואר מסמך המפרט את סכום הביטוח וערך הפדיון שנצבר.
אנא, העבר אלינו את כתובתך המדוייקת,בכדי שנוכל להעביר אלייך את הפרטים שצויינו בהקדם.
לשרותך,
איילת
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה