פרטי התלונה

תלונות הראל חברה לביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מצב הבטוח שלנו נושא התלונה:
‏יום שני ‏31 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחובות הרצל 127 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
עקב מותו הטראגי של סוכן הבטוח שלנו מרחובות { אשר שלח יד בנפשו ,ישעיה צעידי ז"ל ,משרדו היה ברחובות בילו 23 } פנינו בכתב לברר את מצב הביטוחים שלנו גם בחברת הראל שילוח ,וגם בחברת מנורה .
הצטערנו :
שלא ראו צורך לענות
שלא טרחו לעדכן אותנו מה קורה עם הביטוחים בשתי החברות הנ"ל בטרם שאנו נפנה.
נסינו לבדוק עם הסוכן המחליף שמונה ע"י החברה ,אך בתשובתו מסר שציוד המחשבים במשרדו של המנוח כ"כ מיושנים,ואשר על כן , קשה לו לסייע לנו ולהעביר לנו פרטים.
אני עוצר בעדי עדין מלהתבטא חריפות ,שכן נראה לי ,שישנו חשש רב לאוזלת יד של המנהלים הגדולים הממונים על הסוכנים.
הסיפור מאוד מאוד מצער ,אך בטוחני שהחברות אמורות לקחת אחריות על הביטוחים במקרה כזה.
אודה לכם אם תואילו כדרככם להניעם שיתייחסו ללקוחותיהם ,ולא יתעלמו מהם.
בהזדמנות זו הריני להביע את הערכתי והוקרתי הכנה ,והרבה יישר כח על כל פעילותכם בתחום שיפור השירות לציבור.
מנחם וטילי צברי
בית אל





עגמת נפש ולחץ נפשי סוג הנזק :
ליצור עמנו קשר ולעדכננו על מצב ביטוחנו פתרון נדרש :

הראל חברה לביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה