מצב הבטוח שלנו |
נושא התלונה: |
יום שני 31 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רחובות הרצל 127 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
עקב מותו הטראגי של סוכן הבטוח שלנו מרחובות { אשר שלח יד בנפשו ,ישעיה צעידי ז"ל ,משרדו היה ברחובות בילו 23 } פנינו בכתב לברר את מצב הביטוחים שלנו גם בחברת הראל שילוח ,וגם בחברת מנורה .
הצטערנו :
שלא ראו צורך לענות
שלא טרחו לעדכן אותנו מה קורה עם הביטוחים בשתי החברות הנ"ל בטרם שאנו נפנה.
נסינו לבדוק עם הסוכן המחליף שמונה ע"י החברה ,אך בתשובתו מסר שציוד המחשבים במשרדו של המנוח כ"כ מיושנים,ואשר על כן , קשה לו לסייע לנו ולהעביר לנו פרטים.
אני עוצר בעדי עדין מלהתבטא חריפות ,שכן נראה לי ,שישנו חשש רב לאוזלת יד של המנהלים הגדולים הממונים על הסוכנים.
הסיפור מאוד מאוד מצער ,אך בטוחני שהחברות אמורות לקחת אחריות על הביטוחים במקרה כזה.
אודה לכם אם תואילו כדרככם להניעם שיתייחסו ללקוחותיהם ,ולא יתעלמו מהם.
בהזדמנות זו הריני להביע את הערכתי והוקרתי הכנה ,והרבה יישר כח על כל פעילותכם בתחום שיפור השירות לציבור.
מנחם וטילי צברי
בית אל
|
עגמת נפש ולחץ נפשי |
סוג הנזק : |
ליצור עמנו קשר ולעדכננו על מצב ביטוחנו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|