פרטי התלונה

תלונות הראל חברה לביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי חידוש ביטוח לרכב ושירות מזלזל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אבא הילל 3, ת.ד. 1951 כתובת:
ביטוח רכב - עובדי שלטון מקומי/עובדי מדינה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני שבוע פניתי לנציג של חברת הראל בבקשה לחדש את ביטוח הרכב (מקיף+חובה) שיפוג ב-31.12.12. נמסר לי ע"י הנציג כי הדבר מטופל וכי הביטוח המקיף חודש, ללא אישורי, וכי שובר תשלום לביטוח החובה יישלח אלי בדואר. נציג השירות מסר לי גם כי השיחה מוקלטת וכל דבר שנאמר בה מתועד והוקלט.
היום ה-27.12.12, בשעה 08:58, פניתי שוב לחב' הראל במטרה לברר, מה עלה בדבר שובר התשלום לביטוח החובה. לאחר המתנה של 17 דקות לפחות, נמסר לי כי ביטוח הרכב שלי בוטל. כאשר בקשתי לברר מה פשר הסיבה, נמסר לי כי נציג החברה יחזור אלי יותר מאוחר. מאחר וביטוח הרכב שלי מסתיים בעוד 4 ימים, בקשתי לחזור אלי תוך שעה, ע"מ שאוכל להיערך בהתאם. בשעה 13:00, לאחר שלא קבלתי טלפון מחב' הראל, יצרתי קשר נוסף עם הראל (שוב לאחר המתנה של כ-17 דקות נוספות), וגם אז, סירבה הנציגה לסייע לי, למעט רישום במחשב, ליצור עמי קשר מאוחר יותר. לאור השתלשלות העניינים וההבנה כי נציג החברה לא יחזור אלי וביטוח הרכב שלי לא יחודש, בקשתי ממנה לא לחייב אותי לשנת 2013 לגבי ביטוח מקיף+חובה. בשיחה נמסר לי שוב, כי הנציגה אינה יכולה לסייע לי והיא רק מעבירה פנייה.
עד לכתיבת מכתב זה, (20:20), אף נציג חב' הראל לא פנה אלי בנידון.
אני מבקש להביע את אכזבתי הרבה מחב' הראל, את זמן ההתמנה הממושך בטלפון, את היחס המזלזל של נציגי החברה, את אי הסיוע בקלת מידע ובעיקר את אי אמינות החברה, החברה התחייבה לבטח את רכבי (בשיחה מוקלטת) וכאמור לא ביצעה זאת.
בנוסף, אני מבקש לא לחייב את חשבוני לביטוח חובה+מקיף לשנת 2013.
מכתב זה נשלח גם ל: המפקח על הביטוח, אגף שוק ההון ביטוח וחיסכון, משרד האוצר.
בברכה,
רועי
יצירת קשר עם המתלונן, ביטול הביטוח לשנת 2013, ואי חיוב המתלונן פתרון נדרש :

הראל חברה לביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה