פרטי התלונה

תלונות הראל חברה לביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע מענה טלפוני נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
שמי עופר עובד מדינה היום ניסתי לחדש את ביטוח הרכב שלי ע"י האינטרנט לאחר שלא קיבלתי שום תגובה מהחברה ניסיתי לייצור קשר טלפוני .שמעה 8:30 עד השעה 15:30 לא היה מענה וכבר שפעם אחת שיחתי נענתה השיחה נותקה עקב טענה של המרכזנית שאני לא נשמע טוב.
שלחתי שוב מייל עם בקשה לייצור עימי קשר אך עד כה לא חזרו אליי.
בשעה 15:30 סוף כל סוף ענתה לי מרכזנית וטענה שהיא לא רואה את בקשתי אף על פי שיש לי מספר אישור קבלת קריאה ושעליי לשלוח שוב את הפרטים.לאחר ששוב שלחתי את הפרטים אני מנסה לתפוס שוב את החברה אך כמובן שאין תשובה.
ידוע לי שקיים חוק חדש של מענה תוך 3 דקות או חזרה ללקוח תוך 3 שעות אך כנראה שבחברת הראל ביטוחים לא שמעו על כך.פשוט גועל נפש ועילבון לציבור השירות שלהם
ביזבוז זמן,עילבון סוג הנזק :

הראל חברה לביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה