פרטי התלונה

תלונות קרלטון נהריה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה עם סיום מר ומגעיל! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שדרות הגעתון, נהריה. כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי אשתי ואני הגענו לנפוש במלון קרלטון נהריה, חופשה של לילה אחד, בין רביעי לחמישי, 21-22 ליוני. החופשה עברה בנעימים עד ליום המחרת. לאחר ארוחת הבוקר עליתי לחדר הכושר לשעה אחת תמימה. בסיום פעילותי כשכולי שטוף זיעה מכף רגל ועד ראש, פניתי חדרינו בכוונה להתקלח ולארוז את חפצינו לעזיבת בשעה 12:00 כפי שהמלון מבקש. הגעתי לחדר ולתדהמתי לא היה מים חמים בכדי להתקלח, רק מים קרים יצאו, מים חמים, אין. התקשרתי לקבלה, והפקידה ענתה לי שאכן ישנה תקלה שעובדים עליה ובעוד מקסימום חצי שעה היא תתוקן, ראוי לציין שהשעה היתה 10:30. לאחר כחצי שעה ניסיתי שוב לפתוח את הברז אך עדיין לא היו מים חמים. כבר לא ידעתי מה לעשות והתחלנו לארוז לקראת עזיבה, בשעה 11:45 חזרו המים החמים ואני שמחתי כי לא אצא מסריח מהמלון. התקשרתי מיד לקבלה ובקשתי הארכה מהשעה הנקובה להחזרת המפתח מפני שאני מוכרח להכנס להתקלח,כי קודם לכן פשוט לא יכלתי בגלל התקלה, הפקיד ביקש ממני להמתין על הקו וכעבור דקה וחצי הוא חזר ואמר כי הוא מצטער אך המלון בתפוסה מלאה החל מהיום ולכן אין הארכת זמן ועלינו לפנות את החדר בשעה הנקובה. הרגשתי צביטה אדירה בלב. פשוט להגיד לנו "עופו מהמלון, יש אורחים חדשים", זו היתה ההרגשה.. אני חייב לציין שהחופשה היתה מדהימה והשיפוץ במלון אכן יפה מאוד, אך כל זה איננו שווה מאומה אם יחסי האנוש שלכם לוקים בחסר. נפגענו מאוד, ויצאנו מהחופשה הזו עם טעם רע ומגעיל בפה. ואני חושב שזה מאוד חבל, כי יש לכם מלון מדהים!
עלבון. סוג הנזק :
אין לנו ספק שמגיע לנו פיצוי הולם. פתרון נדרש :

קרלטון נהריה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה