פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי לחלוטין נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
הגעתי לסניף בקניון איילון הבוקר בהיותי בהריון בחודש תשיעי. הגעתי כדי להזמין את כרטיס האשראי של איית׳ אנד או וכאל ולקנות נעלי סאקוני. הקופאיות שלחו אותי קודם כל לחפש את הנעל. מצאתי קרטון אחד לנשים במידה 40 אך בתוכו שתי הנעליים של רגל שמאל. ביקשתי מהקופאיות את תשומת ליבן, כל שהן עשו היה לצעוק לי מהקופה ״זה מה יש״ (יש לציין שלא היה אף אחד בקופה והיו שתי קופאיות). אמרתי להן מה הבעיה אז הן הצביעו לעבר אחת המחלקות ״יש מוכרת בשביל זה, אנחנו קופאיות״.
לאחר שאנשים שהיו בחנות ורצו גם עזרה ראו את היחס הגועלי ואת האי אסרטיביות לעזור כולנו עזבנו את החנות לאחר ריב קולני עם המוכרות.
התקשרתי לשירות הלקוחות להתלונן בשעות הפעילות ואין מענה.
אחר הצהריים נסענו במיוחד(!!!) אני, בעלי והתנו בת השנה לסניף בקיבוץ שפיים, שם לשם שינוי היה מגוון ומוכרת נחמדה שעזרה.
הגענו לקופה לאחר בחירה מייגעת של זוג נעליים ובקופה נאמר לנו שאין כרגע מי שיעשה את ההרשמה לכרטיס האשראי מכיוון שכולם בקורס. אמרו לנו לחזור למחרת, כולל אחראית המשמרת. יש לציין שנסענו במיוחד מתל אביב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פתרון הולם ומיידי. פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
בהמשך להודעת הדוא"ל שלכם בעניין תלונתה של גב' בן שושן חני מס' תלונה 112815, הרינו להשיבכם
1. בפתח הדברים יובהר, כי רשת HO עושה כל שביכולתה על מנת להבטיח את שביעות רצונם של לקוחותיה ולספק להם רמת שירות טובה, וכן מקפידה לפעול בהתאם להוראות כל דין.
2. הרינו להודיעכם, כי לאחר בחינת תלונת הלקוחה – ביצענו חידוד והבהרת נהלים מול עובדות החנות.
3. יובהר, כי רשת HO מקפידה על עמידת עובדי הרשת במדיניות הרשת הדוגלת במתן שירות אדיב ללקוחות, וכך גם פעלנו במקרה זה מיד לאחר שהודעתם לנו על התלונה האמורה.
4. על כן, נשמח לראות שוב את הלקוחה בחנויות הרשת, מתוך כוונה להעניק לה רמת שירות טובה ונעימה.
5. אנו עומדים לרשותכם לכל שאלה או הבהרה.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה