פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת מוצר חדש נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תל אביב כתובת:
נשר תל חנן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מדיניות החברה היא לא להחליף מוצר ללא קבלה או פתק החלפה, אך לא הייתה להם בעיה לתת לי זיכוי על המחיר הכי נמוך שאפשר לקבל בחנות וזאת ההנחה של השוטרים 40% הנחה, שאלתי היא איך אפשר לתת זיכוי על המחיר הכי נמוך כאשר המדיניות היא לא להחליף, אני רציתי להחליף סה"כ מידה של חולצות לילד שקיבלתי במתנה אך המידה הקטנה שביקשתי עלתה פחות 10 שקלים לחולצה ולא ניתן היה להחליף בגלל שזה לא אותו מחיר, אך לתת זיכוי נמוך כן אפשר, כתבתי מכתב לשירות לקוחות ולא נתקלתי מימיי בשירות לקוחות כזה גרוע , לתפוס אותם טלפונית לקח לי שבועיים וגם אז התנתק ושכתבתי מכתב קיבלתי מכתב לאחר נדנודים וחודש ימים שלא קשור בכלל למכתב שכתבתי , מאוכזבת , ממורמרת ועצבנית.
הכל ביחד סוג הנזק :
רוצה את החולצות שהחזרתי בחזרה ויקחו את הזיכוי ולא רוצה להיות חברת מועדון פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה