פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תווי מתנה של המשביר - עוגמת נפש אחת גדולה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
תיכננתי להקציב לגיסתי היקרה 150 שקלים לרכישת בגדים לכבוד יום ההולדת שלה.
לתומי חשבתי שנחמד יותר להביא את המתנה בתווי קניה ולא במזומן ורכשתי לה תווי קניה ב150 שקלים בסניף אשדוד של החברה.
חשוב לי לציין שלא קיבלתי בזמן הקנייה שום הנחה . שילמתי 150 ש"ח וקיבלתי כרטיס טעון ב150 ש"ח.
בקופה הובטח לי שתווי הקניה שרכשתי שווים לכסף מזומן ( אחרת לא הייתי טורחת לרכוש אותם) ושגיסתי שהיא חברת מועדון תוכל להשתמש בהם בדיוק כמו בכסף מזומן שלקבל הנחת חבר במעמד הקניה.

בתור חברת מועדון הובטח לגיסתי גם הנחת יום הולדת בשווי 36 ש"ח מעל קניה של 199 ש"ח והיא שמחה וטובת לב הלכה לבחור בגדים ולנצל את המתנה שלי.
מה רבה היתה האכזבה שלה כשבקופה נאמר לה שמכיוון שהיא משלמת בתווי קניה היא לא זכאית להנחת מועדון ולא למימוש הנחת יום ההולדת שלה.
אני עמצי הרגשתי רע מאד עם בחירת המתנה שלי ועם כך שבחרתי לתת לה את המתנה בתווי קניה ולא בכסף במזומן וגרמתי לה עוגמת נפש במעמד הקניה.


הייתי בטוחה שמדובר בטעות וכתבתי את הסיפור לשירות הלקוחות של החברה.

התשובה שקיבלתי הפתיעה אותי בכך שבמקום לקחת אחריות נשלחתי לחפש את הקופאית ולדרוש ממנה את קיום ההבטחה בקופה ( תסמונת האשמת הש.ג.)
הנה התשובה שקיבלתי:

ענת שלום רב,

מאחורי תו הקניה של H&O (ולא המשביר) מצוין בשורה הראשונה כי:"ברכישה בכרטיס זה לא תינתן הנחת מועדון".

בנוסף מאחורי כרטיס המועדון בשורה מספר 10+11 מצוין כי: "ברכישה בתו קניה לא תינתן הנחת מועדון.

לכן אם נאמר לך על ידי מוכרת בחנות כי תינתן לך הנחה אנא גשי למוכרת עצמה שתאשר את ההנחה.

אלו הם נהלי חברות התווים השונות העובדות בשיתוף עימנו.

תודה ויום טוב,

שרות לקוחות H&O

למרבה ההפתעה לא נכתב שם כותב התגובה והנה המשך ההתכתבות שלנו:


המתכב שלי:
מצער לשמוע את התשובה הלקונית הזו

לא אטרח לבזבז דלק וזמן בשביל שאולי אמצע את המוכרת שהיתה שם במקרה באותו היום .

קשה לי להבין מה עומד מאחורי ההחלטה שלכם לא לאשר הנחה למי שמגיע עם התווים

מבחינתי משמעות ההחלטה שלכם היא לקצץ בסכום המתנה שהקצבתי עבור גיסתי ולנגוס ממנה אחוזים שהרי אם במקום תלוש מתנה הייתי נותנת לה כסף מזומן היא היתה יכולה לממש את ההנחה.

בזבזתי דלק וזמן יקר כדי לשמח אותה ואתם פשוט נגסתם באופן שרירותי בנתח מתקציב המתנה שלה.

התשובה שקיבלתי מכם אינה מספקת מבחינתי , ואני מצפה מחברה בסדר גודל כמותכם ליחס הוגן כלפי הצרכנים שלכם

אבל את הלקח שלי למדתי לא לרכוש יותר תווי קנייה אצלכם ולהמליץ גם לחברי ולמכרי לא לעשות זאת.



אם יש מישהו בכיר יותר שמעוניין לקרוא ולהשיב לי תשובה הגיונית יותר אשמח לשמוע את תשובתו

אם לא, אשמח להפיץ את ההתכתבות ביננו לרשימת התפוצה שלי על מנת שיוכלו לשפוט בעצמם ולהחליט אם כדאי להם להיות לקוחות שלכם או לא.





בברכה

ענת


למרבה הצער הכותב ( שלא הזדהה) לא חשב שיש משהו בדברי ולא טרח לבדוק עם הגורם שמעליו והנה התשובה הבאה שקיבלתי
ענת שלום רב,
צר לי לשמוע את תגובתך אך גיסתך היא חברת מועדון,
שלפי טענתך משכבר הימים ולכן היא יודעת את נהלי החברה.
תשלום בתו קניה על רכישה לא מזכה בהנחת מועדון.
הנחת מועדון מוענקת אך ורק בתשלום במזומן או בכרטיס אשראי.
הנחת מועדון (5%) ניתנת לחברי מועדון בעת הטעינה בלבד ולא ברכישה עצמה.
במידה וטעינת הכרטיס בוצעה ע"י כרטיס אשראי את יכולה לקבל זיכוי מלא לכרטיס
וכן להעניק לגיסתך את המזומן במקום וכך תוכל לקבל את ההנחה שלה.
במידה ושולם במזומן אז יתקבל זיכוי על תו קניה על הטעינה כך שבכל מקרה לא תתקבל הנחת מועדון.
מידע זה הוא לא חדש הוא מוצג עבור כלל הלקוחות ללא יוצא מן הכלל.
וצוין לך בהתכתבותנו הקודמת היכן רשום זאת.

את מוזמנת תמיד לרכוש במזומן או בכרטיס אשראי ולקבל את הנחותייך (במידה ואת חברת מועדון בתוקף)

תודה ויום טוב,
שרות לקוחות H&O


על המכתבים הבאים שלי כבר לא נעניתי הנה הם
אינני חברת מועדון ולכן שילמתי מחיר מלא על התווים.

גיסתי ניצלה את התווים אך אם אפשר להחזיר את הבגד ולקבל כסף מזומן 150 ₪ שבו תוכל להשתמש ולנצל את ההנחה שלה אז כתיבו לי ונסגור את הפרשה.





המידע שנתתם לי בהתכתבות זו הוא לא מידע שהיה ידוע לי מראש אלא חדש לי מכיוון שאינני חברת מועדון ונכנסתי לחנות רק כדי לרכוש תלושי שי ( וכאמור לא קיבלתי שום הנחה עליהם).

הוטעתי בקופה וגם אם מבחינה משפטית אתם מכוסים הרי שמבחינת השירות לצרכן יצא שהוטעיתי בקופה .



צר לי שחברה שמוציאה מאות אלפי שקלים על פירסום "נופלת" בהטעית לקוח בסכום כה פעוט ומתעקשת להמשיך ולתת לו הרגשה של פראייר.



אם זו התשובה הסופית שלכם נמשיך את ההתכתבות דרך אתר תלונה של מעריב וגם באתרים אחרים.



אני אמנם לא מצפה שתזכו אותי על 10 השקלים שהיפסדתי אבל חשוב לי שגם קוראים אחרים יכירו את התיחמון הזה וידעו להיזהר מיכם.



ענת


אני מצרפת גם את התלונה של גיסתי לאותו אדם עלום שם בשרות הלקוחות שלכם

"שלום רב,

הנני חברת מועדון שלכם מהשנה האחרונה בלבד. הכללים לרכישה של חברי מועדון מעולם לא הוצגו בפניי. יתרה מזאת, מעולם לא קיבלתי כרטיס חבר או חתמתי על הסכם חברות אתכם. הדבר היחידי שמילאתי היתה כרטיס עם פרטים אישיים, עליו חתמתי.
את בטח שואלת איך יודעים שאני חברה? פשוט מאד, אני מגיעה לקופה, נותנת את מס' ת.ז. שלי וכך אני מופיעה במסך החנות כחברת מועדון ומקבלת או לא מקבלת, כמו במקרה דנן, את ההנחה "המיוחלת".

מקווה שנוסח ההתשובות שלכן לגיסתי, נובע מחוסר ידע אודות המקרה הנדון ולא שזו מדיניות של החברה.
אך למען הסר ספק, מעוניינת אני לבטל את חברותי במועדון המכובד שלכם. אבקשכם לשלוח אליי את הנוהל המדוייק לביטול חברות, כך שאדע מה עליי לעשות בדיוק.
כמו כן, אומר גם לאימי, שהנה חברת מועדון לבטל את חברותה ולהפסיק לבצע את רכישותיה אצלכם.
אומר גם לגיסתה של אימי לנהוג כמוני.
וכמובן שאומר לכל מכרותיי לעשות כן.

בברכה,"


ועכשיו נותר לי רק עוד לשאול:
למה לקנות תווים ולייב את מקבל המתנה להגיע לחברה שלא מכבדת את חברי המועדון שלה .
למה לא לתת לו תקציב מזומן כדי שילך וינצל אותו במקום שהוא בוחר לנצל וגם לקבל הנחות מועדון ומתנות שאינו יכול לקבל עם התווים.













כספי+ בזבוז זמן ודלק + עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי בערך הנחת המועדון + מתנת יום ההולדת שמגיעה לגיסתי והתנצלות על הטיפול שקיבלתי משירות הלקוחות וכן הסבר למה כדאי לקנות תווי קנייה בכלל פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה