פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת הנחת מועדון נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
א. קודם כל רוצה להביע את אי שביעות רצון מפעילותו של הסניף באשקלון כלל, היות ונתקעתי בחודשיים האחרונים במספר תקריתים, שבהם קבלתי גם מידע שגוי וגם יחס מזלזל בסניף.
1. חודש מאי- כרטיס אשראי של H&O וCAL. "הנציגה של CAL" בשם גלית (שבמקביל עובדת כמוכרת בחנות) החתימה אותי על הכרטיס תוך הוכחה שאת המתנה בסך 325 ש"ח ניתן לממש מתי שאני רוצה, והסתירה את העובדה שסכום בסך של 325 ש"ח ניתן לממש בחודשים מסוימים בלבד. את זה גיליתי רק בבית כשהתחלתי לעבור על הטפסים. יצרתי קשר עם הסניף למחרת, אך נמסר לי שכל הטפסים כבר הועברו לCAL. התחלתי לעקוב אחרי התהליך, על מנת לעצור את ההנפקה של הכרטיס, היות ושימוש של מתנה בחודשים ספציפיים איננה התאימה לי. מה שאני רוצה להגיד בזה שכל המטרה של הנציגה - היה להעביר לי מידע שאני מקבל מתנה בסך של 400 ש"ח 75+325 ₪, אך בלי להגיד לי שאת התלושים ניתן לממש בחודשים ספציפיים בלבד!. אחרי חודש של התקשרויות עם CAL, הצלחתי לבטל את הכרטיס. מCAL נמסר שהתלונה הועברה לH&O, ואני אמור לקבל התנצלות. כמובן שלא קבלתי שום התנצלות.
2. אי קבלת כרטיס WISH U CARD בביצוע עסקה של מועדון שוטרים. בתאריך 15/8, היינו באותו סניף ורצינו לעשות קנייה עם הנחה של מועדון שוטרים ולשלם בכרטיס מתנה שנקנה בסכום מלא. נודע לנו שלא ניתן לשלם בכרטיס, בטענה שיכול להיות ו"קנינו אותו בהנחה של שוטרים", דבר שהוא בלתי ניתן. הכרטיס נקנה בסכום מלא, במזומן! היות ומנהל סניף לא היה במקום, ואחראית משמרת לא ספקה לנו תשובה מספקת, החלטנו לשלם על חלק מהדברים במזומן. כשרצינו לשלם התברר שהקופאית התבלבלה ונתנה את השקית שלנו, למישהו שעמד בתור לפנינו ונמלט מהחנות עם הבגדים שלנו, והשאיר לנו את השקית שלו. מהיחס כזה עזבנו את הסניף בטעם רע בפה ובלי מה שרצינו לקנות. מהי הדרך להחזיר את הכרטיס WISH U CAR שנקנה בסכום מלא, לקבל זיכוי על מנת לעשות קנייה במסגרת הנחת מועדון שוטרים. לא מבין את הבעיה, שמסרבים לקבל את הכרטיס, הרי הכסף שטעון בכרטיס זהה לסכום ששולם עבור הכרטיס. אם לא ניתן לממש את הכרטיס, מבקש להשיב לי את הכסף/ זיכוי על מנת שאוכל לממש את הכסף ששילמתי עבור הכרטיס בקנייה רגילה של מועדון שוטרים.
ב. רמת השירות בשירות לקוחות 1700-700-470. שלוחה 3- גם במקרה עם כרטיס אשראי וגם במקרה הנ"ל, פניתי לשירות לקוחות. ברוב המקרים דברתי עם נציגה בשם רוחמה, שכל פעם קבלה את הפנייה שלי, והבטיחה שיחזרו אלי, תוך 72 שעות. אף אחד לא חזר אלי אף פעם. התחושה שהמוקד עובד בצורה של תקשורת חד סטרית.
מאוד מקווה, שהתלונה הזאת תגיע להנהלת הרשת ואני אוכל לקבל סוף סוף התייחסות לנושאים שהצגתי לעיל.
כספי סוג הנזק :
זיכוי והתנצלות פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה