פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יכולת להחליף מוצר והתעלמות מוחלטת משירות הלקחות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.06.08 קניתי בגד ים לילדות במידה 12(גוזיה ומכנסון בנפרד). יום למחרת ניגשתי לחנות בקניון מלחה על מנת להחליף מידה. הגוזיה הוחלפה למידה 10 ומכנסון לא היה בנמצא. לטענת המוכרת היו צריכים לקבל תוך כמה ימים מידות נוספות. המתנתי כמה ימים ושוב נאמר לי אותו הדבר. לאחר כשבוע המתנה התקשרתי לחנות בתלפיות ושם נאמר כי אם אגיע לחנות יוכלו להזמין לי מחנות אחרת. ניגשתי שוב לסניף במלחה וביקשתי להזמין מכנסון במידה 8. נאמר כי אין בעיה והדבר ייקח כשבועיים. לאחר כשבוע וחצי של המתנה התקשרו אליי מהחנות ונאמר כי המכנסון הגיע. כשהגעתי לחנות התברר כי לא מכנסון הוזמן אלא סט של גוזיה ומכנסון. אמרתי למוכרת כי אנני מעונינית בסט אלא רק במכנסון וזה מה שביקשתי להזמין. תשובתה של המוכרת הייתה כי מסתבר שלא ניתן להפריד את הסט במידות קטנות ושעליי לקנות את כל הסט. ביקשתי לדעת מדוע לא נאמר לי כך לפני שהזמנתי והמתנתי כל כך הרבה זמן ולא הייתה לה תשובה אלא קראה למנהלת החנות שמלבד לקרוא לי חמודה ולהציע לי זיכוי לא טרחה לומר מעבר.ביקשתי להחזר כספי אך נאמר לי כי עברו יותר משבועיים ולכן לא ניתן להחזיר כסף אלא רק זיכוי. גם כשניסיתי להסביר שהעיכוב לא נבע מהתמהמהות שלי אלא של החנות עדיין ההחזר הכספי נראה רחוק מאוד. מאחר שהבנתי כי מהחנות לא תגיעה הישועה פניתי לשירות הלקוחות שאת התשובה לפנייתי קיבלתי בהודעת אס. אמ. אס הפוכה לגמרי מהבקשה שלי. למרות שניסיתי לדבר עם שירות הלקוחות ללא הואיל. בחורה אחת חזרה אליי ונתנה לי את אותה התשובה שנשלחה בהודעה. כאשר ביקשתי לבדוק את העניין לא חזרה אליי יותר עד היום. עברו חודשיים מאז קניתי את בגד הים ואין עם מי לדבר עם רשת H&O. מעציב לדעת שזהו השירות של חברה שמתיימרת להיות רשת פופלארית בקרב העם.
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה