פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מגעיל ומזלזל ללקוחות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
צומת סילבר כתובת:
צומת סילבר- אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הכל התחיל מתאריך ה-1 בספטמבר, הגעתי לסניף H&O בצומת סילבר באשקלון ביחד עם אחותי בשעות הבוקר על מנת לקנות מוצר קוסמטי מסויים ושהגעתי למחלקה ראיתי שהמדף כמעט ריק ונאמר לי שהמוצר יגיע בהמשך השבוע.
ביום חמישי ה-4 בספטמבר חזרתי לאותו סניף בסביבות השעה 11 בבוקר, ביחד עם אימי, גיסי ואחותי על מנת לערוך קנייה בסניף ושהגעתי למחלקת הקוסמטיקה להפתעתי המדף היה עדיין ריק וכשאחותי שאלה למה זה לא הגיע נאמר לה שזה במחסן ויקח זמן עד שזה יצא למדף, עניין של כמה ימים..
המשכנו להסתובב בסניף ולקחנו כל מה שרצינו ולבסוף ניגשנו לקופה. בקופה הייתה קופאית בשם גלית ששרתה לקוחות וכל הזמן עזבה את הקופה על מנת לצלם מסמכים ולחפש דפי צילום, יש לציין שעל "סליחה" כנראה היא לא שמעה, פשוט כל פעם הלכה והאחראית עמדה בסביבה וכל פעם נתנה לה הוראות לאן ללכת ומה לעשות ואנחנו עמדנו בקופה כ-20 דקות, כאשר האחראית נגשה לקופה השנייה לשרת לקוח,גיסי ניגש אליה ושאל אותה אם כשהיא תתפנה היא יכולה לעשות לנו חשבון מכיוון שאנו ממהרים והיא ענתה לו "אתם תחכו, היא תחזור" יש לציין כי האחרית היתה זעופת פנים, כעוסה וממש עשתה טובה שענתה, לבסוף השארנו את המוצרים בקופה ויצאנו מהחנות כעוסים ומאוכזבים..
דבר נוסף שברצוני לציין הוא שאחותי התקשרה באותו יום לשירות הלקוחות של H&O ודברה עם קלדנית שאמרה לה שתקבל תשובה בהקדם האפשרי, וכשאחותי שאלה כמה זמן פחות או יותר הקלדנית ענתה עניין של יום יומיים.
ביום ראשון אני התקשרתי לחברה שוב.. ולי נאמר שזה לוקח 3 ימי עבודה ז"א שעד יום שני אני יקבל תשובה וזה לא קרה ....
אם זה השירות שנותן "השירות לקוחות" של החברה אני לא מתפלאת שככה מתנהל הסניף..

עלבון סוג הנזק :
שיפור השירות ויחס העובדים באופן דחוף! פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה