פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות בצורה ירודה נושא התלונה:
אפלר יהודית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
סניף בצומת ירקונים כתובת:
צומת ירקונים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ב' השבוע (22.9.08) ערכנו קניות בחנות. בקופה ניגשה אלינו נציגת המכירות של "מועדון הלקוחות" ואמרה בשימחה שללא קשר לכל שידרוג של הכרטיס נקבל כחברי מועדון 75 ש"ח הנחה.שאלנו בפרוש האם ניתן להכיל את ההנחה ברכישה בתוי שי והיא אמרה שכן מכיוון שתוי השי היו בערך של 400 ש"ח ניתן לרכוש ב475 ש"ח.
היא הסבירה בנפרד לגבי שידרוג הכרטיס דבר שלא רצינו לעשות.
פיתאום ללא הבנתנו ההנחה נעלמה, לא היהת מתנצלת היינו מקבלים אבל הטיעון היה שאנחנו לא מבינים וכו'.
בהמשך ברכישה של חולצה לבנה שהמחיר היה בהנחה כאשר המחשב הראה מחיר אחר ביקשנו לבדוק את המחיר הדבר נעשה רק לאחר "עשיית פרצוף" של העובדת.
עלבון סוג הנזק :
פיצוי והיתנצלות פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה