פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ת.ז נעלמה שווה טעות אנוש שנפתור ב100 ש"ח?!?! נושא התלונה:
לוי אורטל שם/כינוי:
‏יום שישי ‏17 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בת ים כתובת:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי למועדון הלקוחות ובקופה המוכרת החביבה והאמת לא כ"כ מקצועית שילחה את הת.ז שמסרתי לה דקות קודם ללקוחה אחרת ונתנה לי את שלה (זה הבנתי רק אחרי המקרה),המוכרת התעקשה שהלקוחה לפניי לא הגישה לה כלל ת.ז כך שמבחינתי הת.ז שלי פשוט נעלמה ולא חל בלבול, המוכרות המשיכו בעבודתן ולא הבינו את חשיבות המקרה ושמדובר שעבירה פלילית יתרה מזאת אחראית המשמרת אמרה לי שבמקרה הכי גרוע אפנה למשטרה ואבטל את הת.ז הסברתי לה שבמדינת ישראל לא מבטלים ת.ז אלא רק כרטיסי אשראי ואחרי שהבנתי שהן כלל לא מבינות את חשיבות העניין עשיתי טלפונים רבים בתושייה שלי בלבד הצלחתי למצוא את הלקוחה אף על פי שלא הייתה בכתובת שהופיעה לה בת.ז ולמרות שאינה מופיעה ב144 וללא קשרים במרכז שירות לקוחות של חברת אשראי לא הייתי מוצאת את הלקוחה ואת הת.ז +רישיון הנהיגה+תעודת שיחרור שלי, אחרי שבוע מהארוע חזרה אליי מנהלת הסניף וטענה שטעות אנוש זה שכיח ולמרות עשרות הטלפונים שעשיתי ושאני נסעתי לחפש את הלקוחה היא מפצה אותי בסכום של 100 ₪.. רק ההוצאות שלי והשעה וחצי שחיכיתי בסניף לחינם והייתי בלחץ נוראי לא מתקרבים לפיצוי המעליב שהיא נתנה, אין ספק שטעויות קורות אבל לא ברמה כזאת שלאורך כל ההשתלשלות קורה עוד דבר וחוסר המקצועיות שהתחיל מהמוכרת לאחריה המידע השגוי מהאחראית משמרת ולבסוף התעוררותה של מנהלת הסניף אחרי שבוע אמרתי לה שאני במקומה עוד באותו היום הייתי חוזרת ללקוחה רק בשביל לידע שהנושא הובא לידיעתה ובטיפולה ולא נזכרים אחרי שבוע ופותרים כזו עוגמת נפש בהתנצלות וב100 ש"ח
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם וגבוה פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
H&O שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התלונה טופלה במשרדנו מול הלקוחה לשביעות רצונה המלאה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה