פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לתת זיכוי בגין פריט פגום נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון כתובת:
קניון חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה29.10.08 רכשתי בחנות אייץ' אן או בסניף קניון חולון מעיל מדגם 5167724844039. עלות המעיל עומדת על כ-350 ש"ח. מאחר ויש ברשותי כרטיס מועדון המעניק לי הנחה של 10 אחוז מגובה הקנייה ובנוסף לכך היו לי תלושים בשווי 75 ש"ח , שנשלחו אליי לרגל יום הולדתי על ידי מועדון הלקוחות של החנות, שילמתי עבור המעיל 257 ש"ח. לאחר פחות מחודשיים מאז קניית המעיל, ולאחר שהתמשתי בו בין 4 ל5 פעמים בגלל מזג האוויר החם המאפיין את החורף הנוכחי, שמתי לב כי על המעיל נוצרו כדוריות בד ("פילינג") ובנוסף לכך, כתוצאה מאיכות הבד הירודה, יוצאים ממנו חוטים. מאחר והמעיל אינו עשוי מ100 אחוז כותנה, אלא 80 אחוז פוליאסטר ורק 20 אחוז כותנה, הדבר לא נראה לי הגיוני. פניתי אל הסניף שבו נרכש המעיל - סניף אייץ' אן או קניון חולון, ודיברתי עם מנהלת החנות גב' אילנה מיכאלי. היא טענה כי אין מדובר בבד פגום והציעה לי לגזור את החוטים במספריים(!!!). מיותר לצייון כי הדבר אינו אפשרי מאחר וגזירת החוט יוצרת חור בשכבת המעיל החיצונית. היא סירבה לתת לי זיכוי בעבור המעיל והפנתה אותי אל שירות הלקוחות. מאחר ולא הצלחתי להגיע למענה אנושי בשירות הלקוחות של החברה ועל מנת למנוע מעצמי טרטור נוסף, החלטתי לפנות אליכם.
כספי סוג הנזק :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה